CONTACTS

">

Followers

Tuesday 14 February 2012

sebab-sebab kegagalan malam pertama anda


“Hai dan Salam Sejahtera buat anda. Ruangan ini untuk kita lebih memahami pendidikan seks,hadiah istimewa untuk semua bakal pengantin dan suami isteri yang menjadi majoriti tetap pembaca blog hatigoreng.blogspot.com.Buat yang belum berkahwin,jadikan ia sebagai satu ilmu (^-6)”

Bagaimana dengan persiapan anda menjelang hari perkahwinan anda? Oops, adakah saya tersilap. Anda lama lagi nak berkahwin ke? Ataupun anda memang dah lama berkahwin.

Tidak mengapa. Walaupun artikel ini khususnya ditujukan buat para bakal pengantin, kepada yang lama lagi nak kahwin tu, anda boleh jadikannya sebagai perkongsian ilmu bermanfaat yang boleh anda gunakan kelak.

Saya ingin berkongsi bersama anda berkenaan dengan apakah beberapa punca yang boleh menyebabkan kegagalan anda sewaktu di malam pertama pengantin anda.

Kegagalan ketika malam pertama pengantin boleh kita definisikan sebagai kegagalan anda sebagai suami memuaskan isteri anda sewaktu di ranjang.

Punca pertama ialah tidak mengetahui apakah persediaan-persediaan penting yang patut dilakukan sebelum menjelang malam pertama pengantin. Selain daripada persediaan, mungkin juga mereka ini (bakal pengantin) telah melakukan kesilapan seperti makan terlalu banyak.

Punca kedua ialah tidak mengetahui posisi seks yang paling ideal untuk malam pertama pengantin. Jika posisi seks yang silap anda lakukan, ini akan boleh mendatang kesan buruk terhadap isteri anda. Kesan yang dimaksudkan ialah kesakitan yang teramat sangat dialami oleh isteri anda ketika hubungan persetubuhan.


Seterusnya ialah masalah ejakulasi pra-matang. Hal ini akan dialami oleh para suami. Kaum lelaki memang biasa dengan permasalahan ini. Mereka tidak mampu dan tidak mengetahui apakah teknik-teknik betul untuk mengawal dan menahan pancutan air mani. Ejakulasi pra-matang adalah masalah lelaki yang pancut awal sebelum mampu memuaskan isteri.

Bagaimana pula dengan teknik betul merangsang isteri anda? Ya, ini juga menjadi punca mengapa para isteri di luar sana yang sangat mendambakan orgasma. Suami gagal untuk merangsang isteri dengan cara yang betul dan tidak mengetahui di manakah terletaknya kedudukan sebenar G-spot dan titik-titik ghairah isteri anda yang lain.

Usah risau, kini anda tidak perlu lagi runsing memikirkan masalah yang telah dinyatakan di atas. Pakar diari hati akan sentiasa membantu dengan artikel-artikel HOT untuk kemesraan suami isteri, kesihatan batin, serta pendidikan seks berkualiti. Namun gambar serta penggunaan ayat akan ditapis di blog ini,hehehe..

No comments:

Post a Comment