CONTACTS

">

Followers

Saturday, 26 November 2011

Fuhh!! Aksi Berani Budak-Budak Zaman Sekarang Berkelakuan Sumbang Di khalayak ramai….

Fuhh!! Punyalah beraninya budak-budak zaman sekarang ni walaupun “baru nak tumbuh bulu pahat” tanpa segan silu melakukan aksi sumbang di tempat umum. Ini macam kalu, yang lelaki tu ada harapan jadi bapak ayam dan yang perempuannya pulak jadi pelacur.
 

Sunday, 20 November 2011

perempuan melayu tercantik

Perempuan Melayu adalah yang tercantik di dunia. Setuju atau tidak? Tapi, mana pernah perempuan Melayu dapat gelaran Miss Universe ataupun Miss World kan? Itulah hakikatnya.. Namun kebenarannya terhidang di depan mata...

Apa kelebihan perempuan Melayu dibandingkan dengan perempuan-perempuan bangsa lain? Yeah...di sini kita akan berkongsi mengenainya...

Tiada sesiapapun yang pernah mengetahui asal usul keturunan Melayu yang sebenarnya. Tetapi bagi mereka-mereka yang pakar dalam sejarah lama...Mereka tahu dari mana keturunan Melayu ini berasal. Dalam sejarah Tamadun Babylon, ahli sejarah telah mengatakan bahawa Taman Tergantung Babylon itu di bina atas sebab isteri rajanya selalu bermurung dan berduka kerana rindukan kampung halamannya... Kerana itu di bina taman tersebut yang dipenuhi dengan pokok-pokok yang besar.

Dalam kitab Mormon lama yang hilang dan juga Kitab Taurat lama...ada tersebut kisah mengenai Keturah, siapa Keturah? Kita sendiri pun tak tahu...kenapa nama Keturah ini di sebut sedangkan dalam Al-Qur'an sendiri menyatakan bahawa isteri Nabi Allah Ibrahim A.S hanya ada dua orang, iaitu Siti Hajar dan Maisarah.

Meski terdapatnya percanggahan di dalamnya....namun kita tak boleh menafikannya kerana dalam pengkajian sejarah...terdapat banyak jigsaw puzzle yang hilang... kerana itu, sejarah perlu di kaji dengan mendalam...

Kecantikan perempuan melayu adalah kerana mereka mengalami asimulasi dan percampuran dengan pelbagai suku bangsa yang lain... Tidak seperti wanita barat, wanita melayu lebih terserlah kecantikannya kerana keaslian wajahnya terpelihara walaupun tanpa solekan yang tebal...
Tapi, berapa ramai perempuan melayu yang sedar akan perkara ini? mereka terpengaruh dengan media, iklan,  dan sebagainya yang mendorong mereka untuk mengubahsuai apa yang telah dikurniakan kepada mereka...

Wanita melayu...kini...cantiknya bukan lagi asli...penuh dengan kepalsuan segala...

Tak Percaya? Tepuk perut tanya lapar atau tidak...

Friday, 18 November 2011

Thursday, 17 November 2011

TERPERDAYA 15 GADIS INGIN JADI MODEL DI BOGELKAN

KUALA LUMPUR: Tertarik untuk menjadi model profesional dengan pendapatan lumayan, seorang lelaki menyamar penguji bakat memperdaya sekurang-kurangnya 15 gadis untuk dirakam gambar bogel sebelum melakukan hubungan seks dengan mereka sejak awal tahun ini.
Lelaki terbabit yang berusia 30-an dan menyamar penguji bakat di sebuah syarikat peragawati terkenal ‘mengumpan’ mangsa melalui laman sosial dengan menawarkan pendapatan lumayan dengan hanya bergaya di depan kamera.
Terbaru, dua pelajar masing-masing berusia 18 dan 19 tahun menjadi mangsa lelaki terbabit sebelum mereka membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi di sini, kelmarin.
Menceritakan semula kejadian itu, sumber polis berkata, dalam kejadian jam 2 petang, 30 Oktober lalu, kedua-dua mangsa yang mengenali lelaki terbabit melalui laman sembang sosial diminta ke tingkat tujuh sebuah hotel di ibu kota untuk sesi uji bakat.
“Kedua-dua mangsa yang berminat menjadi model profesional tanpa ragu-ragu pergi ke sesi uji bakat berkenaan secara berasingan. Sebaik tiba di sebuah bilik di hotel berkenaan yang kononnya digunakan untuk sesi uji bakat itu, suspek mengarahkan mangsa menanggalkan pakaian.
Sumber : Mymtero online
p/s Peringatan buat semua wanita, jangan mudah terperdaya…tidak semuanya rezeki datang bergolek.. kena ada usaha dan tawakal, sebelum buat sesuatu kena selidik dulu.. tak pasal-pasal da jadi mangsa… ciannn admin dengar.

bahaya cinta nafsu

CINTA itu adalah anugerah daripada Allah kepada semua makhluk ciptaannya. Allah menciptakan segala sesuatu itu secara berpasangan-pasangan (lihat Surah Ar-rum ayat 21) iaitu lelaki dengan perempuan dengan tujuan agar mereka saling mengisi kekurangan dan kelebihan di antara mereka yang pada akhirnya akan tumbuh cinta dalam hati mereka.
Cinta dapat membawa keberkatan jika kita boleh mengarahkannya ke jalan yang diredai oleh Allah s.w.t, tetapi cinta juga boleh membawa kepada petaka, malah menjerumuskan kita ke lembah kemaksiatan dan jauh daripada norma Islam.
Bercinta janganlah mengiku nafsu semata, tetapi ia perlu berasas kepada agama dan batas Islam. Cinta nafsu adalah cinta yang tidak mengikuti aturan Islam. Ia bebas berbuat apa saja.
Ada beberapa kerosakan akibat cinta nafsu ini. Pertama, lupa mengingati Allah kerana mereka lebih sibuk mengingati makhluk-Nya yakni orang yang dicintainya.
Contohnya jika dia lebih kuat mengingati Allah, insya-Allah mengingati makhluk pasti terkendali. Tapi jika lebih kuat mengingat makhluk-Nya maka mengingati Allah akan dikalahkan.
Kedua, melupakan agama. Tiada orang yang paling mensia-siakan agama dan dunia melebihi orang yang sedang dirundung cinta nafsu.
Ia mensia-siakan maslahat agamanya kerana hatinya lalai untuk beribadah kepada Allah s.w.t.
Ketiga, mengundang bahaya. Bahaya dunia dan akhirat lebih cepat menimpa kepada orang yang dirundung cinta nafsu melebihi kecepatan api membakar kayu kering.
Ketika hati berdekatan dengan orang yang dicintainya secara buta itu, ia akan menjauh dari Allah s.w.t. Jika hati jauh daripada Allah, semua jenis bahaya mengancam dari segenap sudut kerana syaitan sudah menguasai dirinya.
Jika syaitan sudah menguasai diri, mereka berada dalam keadaan bahaya.
Cukuplah dengan fakta masalah perzinaan dan penularan penyakit seksual berlaku dalam dunia hari ini. Begitu juga dengan gejala buang bayi yang tidak berdosa amat menggerunkan.
Keempat, syaitan akan menguasai. Jika kekuatan syaitan menguasai seseorang, ia akan merosakkan akalnya dan memberikan rasa was-was.
Akal kadang-kadang sudah tidak terkendali ibarat seperti meletakkannya di kepala lutut. Padahal yang paling berharga bagi manusia adalah akalnya yang membezakannya manusia dan haiwan.
Jadi jangan hairan jika ramai yang terjerumus melakukan maksiat kerana fikiran mereka menjadi singkat. Apa yang sentiasa mereka fikirkan adalah hawa nafsunya iaitu mahu sedap dan seronok saja.
Kelima, kurang kepekaan. Cinta nafsu akan merosak indera atau mengurangi kepekaannya. Apabila diri penuh dengan dosa maka hati akan rosak. Jika hati sudah rosak maka organ lain, seperti mata, lisan, telinga juga turut rosak.
Ertinya, ia akan melihat yang buruk pada diri orang yang dicintainya secara nafsu itu sebagai sebuah kebaikan atau sebaliknya.
Imam Ahmad menyebut: “Cintamu kepada sesuatu membutakanmu dan membuatmu tuli.”
Ibnu Abbas pernah mendengar berita ada seorang lelaki yang sangat kurus sehingga yang tinggal hanya kulit dan tulang.
Ibnu Abbas berkata, “Kenapa ia? “Ia terkena jatuh cinta, isyq (cinta buta),” jawab seseorang.
Kemudian Ibnu Abbas berdoa dan berlindung kepada Allah s.w.t sepanjang hari daripada penyakit isyq. Kita perlu berfikir secara lebih dewasa dalam apa jua tindakan akan kita akan lakukan. Jangan main-main dalam menangani masalah serius itu.
Jangan sampai terbius oleh gemerlap kehidupan yang menawarkan kenikmatan sementara. Jika kita belum mampu untuk berkahwin maka janganlah berkahwin lagi kerana perkahwinan bukan urusan main-main.
Kita mesti rela untuk membuang fikiran murahan mengenai pertunangan adalah segala-galanya. Sebab, bercinta adalah salah satu bahagian ekspresi cinta nafsu.
Wahai remaja, mulai sekarang tumbuhkan dahulu kecintaan kita kepada ilmu agama sehingga kita memahaminya serta mengamalkannya dalam kehidupan kita seharian. Semoga pula kita tidak tergoda dengan cinta nafsu semata.

Ni Cara Nak Lajukan streamyx @ Broadband (yang dah habis limit )

ok la aku just nak kongsi tips untuk increase dalam 50% kelajuan untuk broadband,.streamyx pun boleh juga

ok macam ni.
korang buat macam ni.

1. start>run
2. taip cmd > enter

akan keluar command prompt

3. taip ipconfig/all


akan terpapar segala detail connection.
ip,subnet,gateway dan dns.

peratikan description connection.pastikan korang peratikan yang broadband punye.jangan silap.
kemudian tengok gateway

4.taip no. gateway tu
taip:

ping 10.176.44.70 -t

5.kemudian enter

**** 10.176.44.70 adalah gateway celcom broadband aku punya

pastikan ada reply yang diterima selepas anda tekan enter.
dan biarkan ia ping tanpa henti.
biarkan proses ini berterusan selama mana anda online.

prosses ini akan membuatkan anda sentiasa ada connection dan takkan DC dengan server dan akan mempercepatkan prosses penghantaran paket dan penerimaan paket.
so akan mempercepatkan proses membuka web page.

kalau malas nak taip2 setiap kali nak ping.just copy paste kod ni ke notepad dan save as namefailape2.bat
then double klik bile setiap kali nak ping

@echo off
cd\
ping 10.176.44.70 -t


*gantikan 10.176.44.70 dengan gateway@dns broadband korang.

ni ha aku upload gambar untuk sape yang tak paham lagi..

*Ni gambar yang aku buat untuk streamyx sama jer ngan broadband 
 selamat mencuba

Wednesday, 16 November 2011

kisah sedih kehilangan kekasih.....

“abang…tolong dtg umah segera, urgent”.Hakim baca sms sepantas kilat. Terus kol balik phone Ina. Tak berjawab.. Hakim cemas. Tak pernah Ina hantar sms macam tu. Hakim kelam kabut hidupkan enjin kereta.Dia risaukan kekasih tersayangnya itu. Macam-macam dalam kepalanya waktu itu. Dia kenal Ina sejak dari zaman kanak-kanak lagi. Keluarganya berjiran dengan keluarga Ina. Dari kecik mereka bermain bersama, kalau main masak-masak dia sanggup bertumbuk dengan Farok semata-mata nak jadi bapak kerana Ina mesti jadi mak. Pernah Farok cakap dia pondan sebab sentiasabermain dengan Ina waktu Farok dan Saleh ajak main askar-askar. Dia ajak jugak Ina main askar-askar tapi Ina cakap budak pompuan mana boleh main permainan kasar-kasar macam tu. Sebab itulah dia sukakan Ina, lembut, penyayang dan penuh ciri-ciri keperempuanan.Bila masuk sekolahpun, dia dan Ina berbasikal sama-sama ke sekolah. Walaupun Farok dan Saleh selalu kutuk bila dia tak mahu ‘racing bmx’ dengan depapun dia tak kisah. Dia rela dikutuk oleh kawan-kawan daripada meninggalkan Ina kayuh basikal sorang-sorang.Dia pernah kena belasah sampai lebam bijik mata oleh ‘Husin and the gang’ yang mengganggu Ina masa darjah tiga… Waktu darjah 4, bila dia mula lancar tulis baca dan tahu berpantun sikit-sikit diapun tulis surat kpd Ina “Pen merah pen biru, U baca I love U’ bersama sebijik gula-gula Hacks sebagai hadiah harijadi Ina…gara-gara surat itulah dia jelingan tajam Mak Ropiah ibunya Ina yang terjumpa surat itu waktu menyemak buku sekolah Ina. Mak Ropiah memberitahu hal itu kepada ibunya, dan hasilnya dia terpaksa menadah telinga menahan leteran maknya. Nasib baik bapak tak tahu, kalau tidak naya.Hakim gelak sorang-sorang waktu teringatkan peristiwa itu tapi fikirannya kembali cemas mengingatkan sms Ina tadi. Sudah hampir 15 kali dia cuba hubungi telefon Ina tapi masih tidak berjawab. Dia amat risau kala itu, fikirannya menelah perkara yang buruk-buruk saja.Dia risau kerana Ina tinggal seorang diri. Rakan serumah Ina, si Baizura sedang bekerja kala itu. Dia tahu, Ina kerja shift pagi tadi, Baizura kerja shift malam. Dia risau kerana panggilannya tidak berjawab.Dia risau takut-takut rumah Ina dimasuki penyamun yang memang menjadi-jadi akhir-akhir ini. Baru-baru ni, ada rumah di kawasan perumahan Ina dimasuki perompak.. Dia berdoa jika rumah Ina dimasukiperompak sekalipun janganlah kekasih hatinya itu diapa-apakan, ambiklah barang apa saja yang mereka mahu asalkan Ina tidak diapa-apakan. Dia berdoa sungguh-sungguh.Dia bercinta dengan Ina sejak darjah 6 lagi, sejak dia mengerti apa itu baligh bagi seorang laki-laki dan perempuan. Hingga sekarang mereka masih bercinta. Kasihnya pada Ina dah macam Gunung Everest, tak tergoyahkan. Jika tak ada aral melintang hujung tahun ini keluarganya akan masuk meminang Ina. Ina akan menjadi surinya yang sah dan dia tak mahu apa-apa yang buruk terjadi kepada bakal isterinya itu.Keretanya memecut laju memasuki kawasan perumahan Ina. Sebaik berhenti di depan rumah Ina Hakim terpa keluar dari kereta. Dia lompat pagar rendah rumah Ina. Dia terpa ke pintu sambil jerit “Ina, Ina”. Dia pulas tombol pintu, pintu tak berkunci. Dia betul-betul cemas. Dia ketuk pintu bilik Ina.. Dia dengar esakan Ina. Ina menangis. Hakim makin cemas. Dia ketuk lagi pintu bilik Ina sambil panggil nama Ina. Hakim tak boleh bersabar lagi, dia pulas tombol pintu bilik Ina. Juga tak berkunci. Dia masuk bilik Ina, dia tengok Ina teresak-esak atas katil. Rambut Ina kusut masai, Ina tekup muka sambil menangis.“Ina, apa yang terjadi sayang” Hakim cuba pujuk Ina. Ina masih dalam sendu. “hu…hu…”” Ina, cakap kat abang elok-elok, apa yang dah jadi”“Hu..hu”Hakim dah tak sabar, dia dah tak peduli walau apapun yang akan keluar dari mulut Ina. Dia akan terima walau seburuk manapun berita yang akan keluar dari mulut Ina.Hakim goncang bahu Ina. “Ina, what hell is going on…tell me!!” Suara Hakim kuat kali ini.Ina berenti menangis, Ina tatap wajah Hakim, Ina renung mata Hakim.“Bang, Ina lapar, nak makan nasik. Duit gaji tak masuk lagi...

Saturday, 12 November 2011

Keputusan Anugerah Industri Muzik Ke-18 2011 [AIM18]

Pengacara
Zizan Raja Lawak dan AC Mizal
1. Artis Baru Popular
Najwa [bukan Najwa Latiff]
2. Lagu Pop Terbaik
Anuar Zain – Sedetik Lebih
3. Lagu Nasyid Terbaik
Nora – Permai
4. Lagu Pop Etnik Terbaik
Adibah Noor – Joget Tak Senang Hati
5. Lagu Inggeris Tempatan Terbaik
Najwa – Got to Go
6. Persembahan Vokal Berkumpulan Terbaik
Jaclyn,Shiela,Ning – Beribu Sesalan
7. Lagu Rock Terbaik
A.P.I – Pelita
8. Video Muzik Terbaik
Pengarah – Ahmad Faris
Aizat Hamdan – Susun Silang Kata
9. Lagu Bahasa Melayu Terbaik [Dinyanyikan Artis Luar Negara]
Rossa – Ku Menunggu
10. Artis Mobile Celcom Terbaik [Paling Banyak di Muat Turun]
Sixth Sense
11. Anugerah Kembara Yuna12. Persembahan Vokal Terbaik Dalam Lagu [Lelaki] Anuar Zain – Sedetik Lebih13. Persembahan Vokal Terbaik Dalam Lagu [Wanita] Yuna – Penakut14. Lagu Terbaik AIM18 Yuna – Penakut15. Album Terbaik
 syeila majid

Wednesday, 9 November 2011

Gambar Remaja Bercumbu diawal pagi

Taman Esplanade Tanjung Api, di sini, yang baru dibuka beberapa bulan lalu kini dicemari
dengan kehadiran pasangan remaja menjadikan beberapa kawasan terlindung di taman rekreasi itu untuk melakukan maksiat menjelang awal pagi walaupun taman berkenaan berhampiran masjid. Malah, lebih memalukan apabila ada segelintir mereka dikatakan sanggup melakukan maksiat di kawasan berbatu dan tiang konkrit di jeti terapung kawasan masjid berhampiran taman berkenaan atau menceroboh bot nelayan di sekitar taman rekreasi itu. Seorang nelayan yang hanya ingin dikenali sebagai Li, berkata ramai nelayan di kawasan itu terserempak dengan pasangan remaja yang sedang bercumbu terutama ketika awal pagi antara jam 2 pagi hingga jam 5 pagi. “Selalunya pada waktu berkenaan, keadaan taman rekreasi itu agak lengang dan tidak ramai pengunjung kecuali kaki pancing dan pasangan berkenaan memilih lokasi yang gelap dan terlindung untuk berpelukan dan bercumbuan dengan pasangan masing-masing.
 “Antara lokasi yang menjadi pilihan mereka adalah di sebalik tiang konkrit di jeti terapung serta kawasan batu di hujung taman ini yang terletak berhampiran masjid,” katanya. Namun, katanya, ada juga pasangan yang terdesak dan melakukan aksi tidak senonoh itu di tempat lebih mudah dilihat iaitu dengan duduk bersandar di antara lantai konkrit dan batu pemecah ombak kerana sudut berkenaan juga terlindung dan gelap. “Ada individu pernah menemui kondom dalam tandas masjid sehingga pihak pengurusan masjid terpaksa mengunci pagar selepas lewat malam bagi mengelak kejadian seumpama itu berulang.
 “Segelintir nelayan di sini juga mengadu pernah melihat pasangan remaja terbabit keluar daripada botnya di jeti berkenaan pada awal pagi dan tergesa-gesa meninggalkan kawasan itu selepas menyedari kehadiran kami,” katanya. Seorang lagi nelayan yang enggan namanya disiarkan, mendakwa lokasi itu menjadi pilihan segelintir pasangan remaja melakukan maksiat sejak taman rekreasi itu dalam pembinaan lagi dan kebanyakan mereka dipercayai orang luar. “Kami tidak berani menegur tindakan mereka itu kerana bimbang golongan berkenaan akan membuat khianat terhadap peralatan menangkap ikan atau bot yang ditinggalkan di kawasan jeti memandangkan sebahagian mereka datang secara berkumpulan sebelum berpecah dengan 
memandangkan sebahagian mereka datang secara berkumpulan sebelum berpecah dengan pasangan masing-masing. “Tambahan pula kebanyakan nelayan di sini juga bukan orang tempatan,” katanya yang berasal dari Kelantan. Sehubungan itu, beliau meminta pihak berkuasa segera menangani perkara itu bagi mengelak taman rekreasi itu terus menjadi tumpuan maksiat.

7 Rombongan Iblis Ketika Sakaratul Maut

Mati adalah suatu perkara yang pasti berlaku bagi semua makhluk dan hukum mengingati mati ialah sunat. Sunat bagi setiap umat Islam mengingati tentang kematian. Di sini crew selangor2u.com nak berkongsi satu info tentang MATI.
Syaitan & Iblis sentiasa mendampingi anak Adam supaya manusia mengikut segala hasutannya. Tidak kira di mana kita berada, syaitan akan tetap datang untuk menggoda kita. Apabila anak Adam sudah tergoda,berbagai-bagai maksiat yang kita terlanjur lakukan. Akan tetapi di saat sakaratul maut, iblis tidak lagi datang untuk menghasut kita melakukan maksiat,tetapi dia datang untuk menukarkan akidah kita. Walaupun kita bergelar umat islam, namun belum tentu lagi  kita dapat mati dalam keadaan Islam.

 Rombongan 1

Iblis itu datang dengan pelbagai rupa bentuk yang pelik dan aneh seperti emas, perak, makanan dan minuman yang lazat-lazat. Jika sewaktu hidupnya dia seorang yang tamak haloba pada barang-barang tersebut, maka Iblis akan disogokkan segala keperluan itu hingga nyawanya bercerai daripada tubuh. Maka matilah dia dalam keadaan yang lalai dan lupa kepada Allah S.W.T.

Rombongan 2


Iblis itu akan datang menyerupai rupa binatang yang di takuti manusia seperti harimau, ular, singa ataupun kala jengking yang berbisa. Maka akibat terlalu takut, dia meraung ketakutan semasa itu dan di waktu itulah nyawanya dicabut.

Rombongan 3

Iblis datang menyerupai binatang yang menjadi minat kepada bakal si mati. Kalau dia berminat kepada burung, maka akan datanglah iblis itu menyerupai burung. Apabila tangan orang yang hendak mati itu meraba-raba dan mengusap ngusap binatang kesayangan itu, matilah dia dalam golongan yang lalai dan lupa kepada Allah.

Rombongan 4

Iblis menjelma dirinya sebagai rupa yang paling dibenci oleh orang yang akan mati. Maka, semasa itu, dia berusaha untuk melakukan sesuatu kepada musuh yang dibencinya itu. Apabila sampai waktu maut itu, matilah si dia dalam keadaan fasik dan munafik.

Rombongan 5

Iblis menjelmakan dirinya dengan rupa sanak-saudara yang hendak mati itu. Contohnya, ibunya membawa makanan dan minuman yang sangat diharapkan orang yang berada dalam Sakaratul Maut. Lalu dia menghulurkan tangan untuk mencapai makanan dan minuman tersebut. Maka jika dia sudi menerimanya dengan tanpa berfikir panjang, ketika itu matilah dia dalam kekafiran yang nyata.

Rombongan 6

Iblis menjelmakan dirinya sebagai ulama’-ulama’ yang membawa banyak kitab-kitab, lalu berkata,”wahai muridku, lama sudah kami menunggumu. Pelbagai ceruk telah kami pergi, rupanya kamu sakit di sini. Oleh itu, kami bawakan doktor dan bomoh bersama-sama ubat untukmu”.
Lalu jika dia minum ubat tersebut, penyakit itu hilang dan kemudian penyakit itu datang lagi. Lalu iblis yang menyerupai ulama’ berkata” kali ini kami datang untuk memberi nasihat agar kamu mati di dalam keadaan baik,tahukah kamu bagaimana hakikat Allah? Orang yang dalam sakaratul maut menyatakan dia tidak tahu.
Iblis itu mula memasang perangkapnya dengan berkata “ketahuilah ,aku ini adalah seorang ulama yang hebat ,aku baru sahaja kembali dari alam ghaib dan telah memperolehi syurga yang paling tinggi. Cubalah kamu lihat syurga yang telah disediakan untukmu, kalau kamu ingin mengetahui Zat Allah, hendaklah kamu patuh kepada kami”.

Si bakal mati memandang ke kanan dan ke kiri, terpersonalah dia melihat sanak saudaranya berada dalam kesenagan syurga. Kemudian dia berkata “Bagaimanakah Zat Allah ?” Iblis itu merasa gembira kerana perangkapnya sudah mengena lalu berkata “Tunggu, sebentar lagi dinding dan tirai akan dibuka kepadamu”.
Apabila tirai dibuka selapis demi selapis ,maka si bakal mati itu dapat melihat satu benda yang sangat besar, seolah-olah lebih besar dari langit dan bumi. Iblis berkata “Itulah dia Zat Allah yang patut kamu sembah”. Si bakal mati pun berkata “Wahai guruku,bukankah ini benda yang benar-benar besar, tapi benda ini mempunyai jihat enam, iaitu benda ini ada di kirinya dan kanannya, mempunyai atas dan bawahnya,mempunyai depan dan belakangnya. Sedangkan zat Allah tidak menyerupai makhluk, sempurna Maha Suci Dia dari sebarang sifat kekurangan. Tapi sekarang ini lain dari yang kita ketahui dahulu. Tapi sekarang yang patut aku sembah ialah benda besar ini”.
Dalam keadaan yang masih ragu-ragu,datanglah malaikat Izrail untuk mencabut nyawanya tanpa sempat dia mengingati Allah S.W.T. Maka matilah orang itu dalam kekafiran dan kekal di dalam neraka.

Rombongan 7

Iblis terdiri dari 72 barisan (menyerupai iktikad Rasulullah, bahawa umat Muhammad akan terbahagi kepada 73 barisan). Hanya 1 barisan sahaja yang benar (ahli sunnah waljamaah) 72 lagi barisan akan menjadi ahli neraka kerana kesesatan. Iblis mengacau dan menganggu bakal si mati dengan 72 macam godaan dan setiap satunya adalah berlainan.
Hanya dengan kalimah “Laa ilaaha illallah” dapat menyelamatkan bakal si mati daripada 7 rombongan Iblis Laknatullah ini. Banyak kan lah berdoa supaya kita terselamat dan masih kekal sebagai umat Islam di ambang menghadapi Sakaratul Maut.
Hadis Rasulullah telah menerangkan,
“Ya Allah aku berlindung dengan Engkau daripada perdayaan syaitan di waktu maut”.







 

Saturday, 5 November 2011

sms promosi seks dari pelacur

KUALA LUMPUR – Golongan isteri dan kaum hawa kini mempunyai sebab kukuh untuk memeriksa kotak simpanan khidmat pesanan ringkas (SMS) dalam telefon bimbit suami dan kekasih masing-masing berikutan terdapat satu taktik baharu bapa ayam dalam mempromosikan pelacur untuk lelaki berhidung belang.
Sindiket yang berselindung di sebalik sebuah pusat refleksologi itu dilihat begitu bijak memperdayakan sesiapa sahaja yang membaca SMS tersebut kerana ia seolah-olah kelihatan seperti mereka sedang mempromosikan model kereta.
Kosmo! yang menjejaki premis di Salak Selatan di sini itu sebaik dimaklumkan mengenai taktik tersebut mendapati ia benar seperti yang didakwa.
Sumber memberitahu, antara SMS yang dihantar secara rambang itu ialah “Pelanggan dihormati, berkunjunglah ke bilik pameran kami di sini, terdapat 10 model kenderaan baharu yang sedia dipandu uji.”
Namun, maksud sebenar sindiket ialah untuk menjemput penerima SMS berkunjung ke premis tersebut manakala 10 model kenderaan itu pula merujuk kepada pelacur baharu.
“SMS tersebut sengaja direka begitu untuk mengelak kegiatan pelacuran di situ dari dikesan pihak berkuasa,” ceritanya ketika ditemui.
Terdapat juga kandungan SMS lain yang dihantar khusus untuk merangsang penerimanya supaya segera melanggan pelacur asing. Antara SMS itu termasuk:
“Terkini! Pusat servis kami kini mempunyai lima tenaga pakar dari luar negara yang sedia memberi perkhidmatan kepada anda. Dua mekanik dari China, dua dari Vietnam dan satu dari Thailand.”
Menurut sumber itu, mekanik yang dimaksudkan dalam SMS tersebut adalah wanita asing yang bertindak sebagai pelacur.


naik motor bogel....in malaysia

ini satu lagi penyakit masyarakat kita. Suka sangat nak pakai seksi seksi sampai kadang kadang menjelekkan sesiapa yang tengok. INGAT CNTIK SANGAT KE PAKAI SEKSI. Haa amik kau BOLD terus.Nak seksi seksi dengan suami kau atas katil sudah la. Buat apa nak tunjuk sedunia peha gebu tu. Pastu kalau kena rogol mula la salahkan golongan lelaki ganas la, kejam la. Padahal dah kau buat dia “geram” . Ini aku nak tunjuk satu lagi gambar “bogel” aku rasa yang tak sepatutnya aku rasa wujud situasi ni.GILA KOT??????????

sumber gambar adalah dari tubelawak . Lokasi adalah di Kajang dan DIBULAN PUASA .Tak malu ke?Lain la kalau naik kereta. Ini motor kak. Yang tak boleh blah , pakai G-String tuh?hadoii . Apa la sebenarya motif dia . Aku sure dia ni perempuan melayu . Sekali imbas pun dah kenal. Bangsa kita mana kita tak kenal pulak kan? ishhh apakah semua ni? Sebelum ni aku dah pernah buat entry berkaitan iaitu  LAGI GAMBAR PEREMPUAN BERTUDUNG TAPI BOGEL. Itu pun satu penyakit jugak tu. 

Friday, 4 November 2011

kehendak wanita di ranjang

   lelaki patut lebih ceria semasa melakukan seks.

* Makan malam bersama dan bersuap-suapan makan ke mulut pasangan sebelum melakukannya.


* Tidak suka lelaki menghimpit kerana sukar bernafas.


* Gembira jika inzal tapi tak perlu inzal untuk merasa puas, asalkan suami dapat beri kemesraan.


* Tidak suka lelaki yang pentingkan dir sendiri. Suka lelaki yang ambil berat tentang kehendak pasangan.


* Gembira jika lelaki dapat menenangkan hatinya sebelum melakukannya.


* Suka jika lelaki melayaninya seolah-olah mereka melakukannya buat pertama kali. Lelaki itu patut mengasihi serta lemah-lembut.


* Lebih suka disentuh dan dirangkul berbanding inzal bila melakukannya.


* Gembira jika boleh memberitahu lelaki apakah perasaannya bila melakukannya dan lelaki itu memahaminya.


* Suka hatinya bila lelaki berkata bahawa dirinya cantik menawan.


* Perlukan masa untuk menyegarkan badan serta berdandan sebelum melakukannya.


* Tidak suka melakukannya dalam keadaan yang tergopoh-gapah.


* Suka jika lelaki mengejutkannya dari tidur dengan cara mencium tubuhnya.


* Merasa gembira bila lelaki memuji bahagian demi bahagian dari tubuhnya.


* Gemar melakukan diwaktu pagi.


* Suka berendam dalam air sebelum melakukannya.


* Gemar jika lelaki bergilir-gilir melakukannya sekali untuk pasangannya, kemudian untuk dirinya pula.


* Suka jika dipanggil dengan nama-nama manja sebelum melakukannya.


* Benci bila melakukannya setelah selesai saja makan malam.


* Tidak suka lelaki yang gelojoh di atas ranjang, sepatutnya bertenang dan jangan terkejar-kejar tidak tentu hala.


* Tidak akan merasa jemu mendengar lelaki memuji betapa jelitanya dia.


* Gembira jika lelaki menumpukan perhatian pada dirinya bila melakukannya, bukan pada benda lain.


* Tidak suka jika lelaki memakai minyak wangi yang tidak sedap baunya.


* Suka jika lelaki memberitahunya apakah yang telah dilakukannya dengan betul, bukan hanya kesalahannya.


* Gemar jika lelaki yang membukakan pakaiannya.


* Suka berjanji dulu pada hari bila dan waktu bila mahu melakukannya, dan janji itu perlu ditunaikan.


* Gembira jika lelaki menunjukkan kasih sayang setelah melakukannya melebihi masa sebelumnya.


* Suka melakukannya dalam suasana udara yang hangat.


* Gemar hanya melakukan di atas ranjang atau katil.


* Tidak gemar bila lelaki menunjukkan kegagahan dan kekerasan semasa melakukannya.


* Gembira mendengar sesuatu yang menghairahkan dikatakan oleh lelaki sebelum melakukannya.


* Tidak suka jika lelaki membawa makanan ke ranjang.


* Tidak suka melakukannya jika malam sudah terlalu lewat.


* Tidak gemar bila lelaki melakukan cara yang sama saja setiap kali berasmara.


* Gemar jika lelaki membelai-belai rambutnya sebelum melakukannya.


* Benci bila lelaki terus mencabut keluar zakarnya sebaik saja inzal.


* Gembira jika lelaki berkata dengannya pada masa itu dengan nada suara yang rendah dan dalam.


* Tidak suka pada lelaki yang memaksa.


* Suka jika lelaki meniup-niupkan nafas yang hangat ke telinganya.


* Suka lelaki yang berterus-terang apakah kelemahan lelaki itu dari sudut seks.


* Tidak suka lelaki yang serta-merta mahu memulakannya tanpa ringan-ringan.


* Gembira jika jari kakinya diurut terlebih dahulu.


* Tidak suka lelaki yang melakukannya sebelum lelaki itu mandi.


* Tidak suka lelaki yang mencakar-cakar tubuhnya dengan rakus.


* Gemar jika lelaki berada di atas dan mengawal aktiviti.


* Tidak suka melakukannya bila anak-anak masih jaga atau ada di rumah.


* Suka dan akan melayani sepenuh hati lelaki yang kuat bekerja mencari nafkah untuk keluarga.


* Gemar menunggu melakukannya dalam keadaan cahaya suram.


* Gembira melakukannya sambil muzik lembut berkumandang.


* Gemar jika lelaki melakukannya dengan lemah-lembut dan perlahan.


* Suka jika lelaki menghadiahkan padanya bunga.


* Gemar jika lelaki tunjukkan kasih sayang yang tinggi semasa melakukannya.


* Menganggap rahsia seks ialah kejujuran.


* Sama ada inzal atau tidak dan berapa kali inzal tidak penting.


* Adakalanya mahu memberi, adakalanya hanya mahu menerima.


* Gemar disentuh sebelum, ketika, setelah dan luar masa melakukan seks.


* Gembira jika lelaki menjilat sekitar payudara kemudian meniupnya dengan lembut.


* Suka jika lelaki itu merasa bangga ketika bersamanya.


* Perlukan perhatian dan masa.


* Suka jika ia dapat berterusan sepanjang malam.


* Gembira sekiranya lelaki menyatakan perasaan nikmatnya bila melakukannya.


* Suka jika zakar disorong lambat dan ditarik dengan cepat semasa dayungan.


* Suka jika lelaki peka kepada kehendak dan perasaannya.


* Suka jika berpegangan dan berpimpin tangan.


* Suka sekiranya seks itu menjadi menifestasi cinta.


* Gembira diperlakukan dengan kasar.


* Tidak gemar jika seks di anggap oleh lelaki sebagai rutin kerana itu tidak menyeronokkan.


* Gemar meraba dan diraba hingga tidak tertahan lagi kegelian.


* Selepas melakukannya suka tidur di dalam rangkulan lelaki.


* Suka jika lelaki melakukan sesuatu yang memeranjatkan di ranjang.


* Gembira kerana lelaki melakukannya bersamanya setiap hari dengan kata dan layanan yang baik.


* Suka jika lelaki menggunakan tangannya untuk menjelajah ke seluruh tubuhnya dan betisnya dibelai.


* Tidak pernah masuk tidur dengan keadaan marah atau bosan, semua masalah diselaiskan dahulu.


* Gemar jari-jarinya disedut oleh lelaki.


* Seks patut mengembirakan bukan sesuatu yang menyedihkan hati.


* Mesti mahukan inzal bila melakukannya.


* Suka meletak bantal di bawah pinggul bila melakukannya dalam keadaan lelaki di atas dan dia baring terlentang.


*Gemarkan posisi-posisi baru.


* Suka jika payudara diramas dengan lemah-lembut seolah-olah menjaganya jangan pecah.


* Rasa istimewa bila lelaki memberikan perhatian yang tidak berbelah bagi.


* Tidak sudi kepada lelaki yang tidak mempunyai perasaan kepadanya.


* Semasa di ranjang mahu dianggap sebagai wanita sempurna segala segi.


* Lelaki yang lemah-lembut dan baik hati menjadi idaman.


* Melakukannya di tempat ganjil menjadi hobi.


* Sanggup menjadi hamba seks lelaki asalkan lelaki pun begitu.


* Lebih lama lelaki bersabar sebelum memulakannya, lebih cepat wanita inzal.


* Mahu tahu apa yang lelaki tertarik dengan dirinya.


* Suka lelaki yang sopan.


* Lebih suka jika lelaki tunjukkan kasih sayang dengan cara bukan seksual.


* Suka jika dapat tentukan sendiri masa untuk melakukannya, tidak hanya lelaki sahaja.


* Saya tidak mahu seks, saya mahu memadu cinta.


* Gembira jika lelaki menyuruhnya memainkan peranan aktif sekali-sekala.


* Suka lelaki yang penyabar.


* Gemar bergurau senda selepas melakukannya dan anggap itulah paduan cinta yang sebenar.


* Suka cara yang berbeza-beza.


* Gemar jika dicium lembut sambil masuk ke bilik peraduan.


* Rasa selesa dan selamat melakukannya dengan lelaki yang setia.


* Benci bila lelaki menolak ajakannya.


* Gemar jika lelaki memegang tangannya sambil masuk ke bilik peraduan.

isteri jual gambar bogel di facebook

Sekali lagi facebook disalahgunakan untuk tujuan terlarang. Kali ini membabitkan seorang isteri yang menjual gambar separuh bogelnya dengan menjadikan laman sosial di Internet itu sebagai medium untuk mencari pelanggan dan proses tawar-menawar.
Selepas lelaki yang berminat memasukkan wang ke dalam akaun banknya, wanita berusia 35 tahun itu menghantar gambar separuh bogelnya kepada lelaki terbabit melalui khidmat pesanan multimedia (MMS) di telefon bimbit.
Perbuatan menjijikkan itu terbongkar selepas suami wanita terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Amri, 43, diberitahu seorang daripada lelaki yang pernah membeli gambar isterinya itu.
“Hancur hati saya apabila mendapati apa dikatakan lelaki itu benar selepas saya memeriksa telefon bimbit serta komputer isteri.

Rahsia Mengenali Wanita Kuat Seks

Bagi kaum lelaki. keperkasaan diri ialah nilai yang tidak terperi. Justeru, tidak hairanlah mereka akan melenting sekiranya tahap keperkasaan mereka dipersoalkan. Keadaan ini pastinya membuatkan kaum wanita terpaksa mengunci rapat mulut mereka demi menjaga hati pasangan.
Begitupun, bagi wanita yang ingin mengetahui keperkasaan dan spesifikasi seksual lelaki. anda kini boleh mengetahui rahsia tersebut kerana hanya dengan melihat bentuk wajah mereka segalanya pasti terbongkar.
1. Rambut terurai
Kaum lelaki yang berambut terurai adalah seorang individu yang suka berfikir dan artistik dalam hubungan percintaan dan seks. Mereka ialah individu yang serius dalam bercinta. Oleh itu, sekiranya mereka jatuh cinta, dia akan menyerahkan sepenuh cintanya pada wanita yang dicintainya.
2. Kening tebal seolah-olah bertemu di tengah
Lelaki ini digambarkan sebagai sulit untuk menemui keseimbangan dalam kehidupan seksualnya. Karakternya juga dilihat sering berubah-ubah di mana, dia boleh tiba-tiba menjadi terlalu aktif atau sebaliknya. Maka tidak hairanlah sekiranya mereka lebih cenderung pada wanita yang memilki wanita yang bersifat keibuaan yang mampu merawat dan memberi sepenuh perhatian pada mereka.
3. Kening melengkung ke atas
Lelaki yang memiliki fizikal kening seperti ini dikatakan memiliki karaketer dominan sewaktu panas di ranjang. Sebolehnya, mereka ingin menguasai dan menawan pasangan.
4. Bermata besar
Lelaki bermata besar selalunya berfikiran terbuka. Ini berlaku sebaliknya pada mereka yang bermata kecil dan berambut kerinting kerana golongan ini memiliki kehendak dan keinginan seks yang tinggi.
5. Bertelinga dan berkening lebar
Memiliki tahap seksual yang tinggi serta mempunyai daya tahan yang tinggi sewaktu bersama. Ditambah pula dengan fesyen tanpa rambut, lelaki berkepala botak adalash seorang yang keras hati tetapi dalam masa yang sama, dia juga berhati lembut dalam sesetengah situasi.
6. Gemar mewarnakan rambut dan berbibir tipis
Golongan ini gemar mencari perhatian. Namu begitu, dalam masa yang sama dia jarang dapat memuaskan pasangannya sewaktu bersama meskipun ‘telah bekerja keras’.