CONTACTS

">

Followers

Wednesday, 29 February 2012

4 Golongan Lelaki yg Ditarik Oleh Wanita Ke Neraka



♦4 Golongan Lelaki yg Ditarik Oleh Wanita Ke Neraka♦


1 • Ayahnya 
Apabila seseorang yang bergelar ayah tidak memperdulikan anak-anak perempuannya di dunia. Dia tidak memberikan segala keperluan agama seperti mengajar solat, mengaji dan sebagainya. Dia membiarkan anak-anak perempuannya tidak menutup aurat.....tidak cukup kalau dengan hanya memberi kemewahan dunia sahaja maka dia akan ditarik oleh anaknya.


2 • Suaminya
Apabila seorang suami tidak memperdulikan tindak tanduk isterinya. Bergaul bebas di pejabat, memperhiaskan diri bukan untuk suami tapi untuk pandangan kaum lelaki yang bukan mahram, apabila suami mendiam diri......walaupun dia seorang alim (solat tidak tangguh, puasa tidak tinggal) maka dia akan ditarik oleh isterinya.


3 • Abang-abangnya
Apabila ayahnya sudah tiada, tanggungjawab menjaga maruah wanita jatuh ke pula abang-abangnya.....jikalau mereka hanya mementing keluarganya sahaja dan adik perempuannya dibiar melencong dari ajaran ISLAM ....tunggulah tarikan adiknya di akhirat.


4 • Anak Lelakinya
Apabila seorang anak tidak menasihati seorang ibu perihal kelakuan yang haram dari islam, maka anak itu akan disoal dan dipertangungjawabkan di akhirat kelak.......nantikan tarikan ibunya.

---------------------------------------------------------------

♦ Maka kita lihat bertapa hebatnya tarikan wanita bukan sahaja di dunia malah di akhirat pun tarikannya begitu hebat ♦ maka kaum lelaki yang bergelar ayah / suami / abang atau anak harus memainkan peranan mereka yang sebenar ♦


Firman ALLAH S.W.T ~

"Hai anak adam peliharakanlah diri kamu serta ahlimu dari api neraka,
dimana bahan pembakarannya ialah manusia & batu- batu"

awas!!gambar diri anda boleh dibogelkan

lihat gambar bogel di atas lihat bagaimana software edit gambar boleh di gunakan untuk menbogelkan gambar diri anda.
zaman sekarang kan semua kita tahu,dekat luar sana memang ramai editor yang power-power dan terer yang kita tidak sangka.
nasihat penulis,yang perempuan dinasihatkan jangan upload gambar dekat facebook atau mana-mana laman sosial dengan gambar penuh seperti di atas.ambillah gambar dari atas dada ke atas.dan juga jangan pakai baju putih,kerana editor akan lebih senang untuk edit gambar anda.

sekian buat mereka yang suka upload gambar sendiri dekat facebook.kalau ada elok delete sebelum terjadi dengan gambar di atas.

wasallam...

pelajar buat servis pembersihan dalam keadaan bogel


servis gila ini menawarkan 15 orang pekerja untuk membersihkan rumah dalam keadaan bogel .pelanggan boleh memilih samaada mereka mahu pekerja itu berbogel terus atau separuh sahaja.harga servis ini untuk 1 jam adalah  US$240 dan pelanggan boleh melihat pekerja yang berbogel itu menjalankan tugas mereka.

Monday, 20 February 2012

ayat ustaz azhar pada tok bilal.....

xnak komen ape2,,..pakat kongsi jh rmai2,,dn ingt ape tu ustaz azhar kate....

Thursday, 16 February 2012

13 fungsi gunung perempuan


1.    Payudara memiliki berat rata-rata (bukan sepasang) 498 gram, dan terdiri atas 4-5 persen total lemak tubuh. Nah, tidak menghairankan bila perempuan berpayudara besar cenderung bungkuk karena menahan beban cukup berat di dadanya.
2.    Seperti halnya penis, payudara bisa membesar (setidaknya bahagian putingnya) bila disentuh.
3.    Panjang puting payudara perempuan rata-rata menjadi 0,96 cm ketika ereksi.
4.    Rata-rata ukuran payudara perempuan Amerika adalah 36C. Padahal, 15 tahun lalu ukuran rata-ratanya 34B.
5.    Perempuan Amerika tampaknya obsesi dengan payudara besar. Pada tahun 2008 saja, ada 307.230 prosedur implan payudara dilakukan di negara tersebut. Implan payudara menjadi prosedur kosmetik nomor satu, di atas pembedahan hidung (279.000 kasus), dan sedut lemak (245.000 kasus).
6.    Payudara berukuran besar tidak dianggap menarik pada abad pertengahan. Payudara kecil dengan jarak lebar dianggap sempurna saat itu.
7.   Rata-rata implan payudara menghabiskan belanja 3.700 dollar. Angka ini hanyalah pembedahan awal. Perempuan biasanya membutuhkan operasi tambahan untuk memperbaiki keretakan, pergeseran, dan keriput.
8.    Sebanyak 20.967 perempuan melakukan pembedahan untuk mengecilkan payudara mereka kembali pada tahun 2008. Bahkan, lelaki pun menjalani prosedur breast reduction, tercatat ada 17.902 kes untuk prosedur tersebut.
9.    Anda mungkin hanya mengenal silikon sebagai bahan untuk “menyumpal” payudara. Namun, ahli bedah plastik sudah mencoba berbagai jenis implan dengan hasil yang mengerikan, seperti gading, tulang rawan sapi, karet, hingga poliester.
10.    Perempuan yang dikenal memiliki payudara implan terbesar di dunia adalah Sheyla Hershey (30). Saat ini ia mengenakan bra berukuran 38KKK. Silikon cair yang diinjeksikan berkapasitas 10.000 cc. Sheyla memegang rekor Guinness Book of World Records untuk “prestasinya” ini.
11.    Anda tidak suka memakai bra? Pindahlah ke negara bagian Maine, Ohio, New York, Texas, dan Hawaii di Amerika. Di sana, topless dilegalkan, meskipun pelakunya bisa saja terjerat hukum karena mengganggu masyarakat. Sementara itu, perempuan yang ketahuan topless di pantai Dubai akan dicampakkan ke penjara selama 6 bulan.
12.    Dibandingkan susu sapi, ASI memiliki rasa yang lebih manis, mengandung lebih banyak vitamin E, zat besi, asam lemak, dan lebih sedikit sodium.
13.    Untuk mencegah payudara menjadi turun sebelum waktunya, jangan membiasakan diri merokok. Bahan kimia pada rokok akan memecah elastin pada kulit.

anda tahu tak rahsia kedai mamak...


Rahsia Kedai Mamak

Gua baru lepas kena horlick panas sama megi goreng kat kedai mamak. Biasa memang itu menu gua pesan, sebab gua tahu kualiti horlick panas yang dorang bikin tak pernah lari, gua try banyak tempat, Khalil, Nasir, Riyas dan kedai-kedai mamak yang lain, rasa dorang memang true, bukan olok-olok punya horlick. Cuma megi goreng tu yang masuk menu kadang-kadang, mana mampu selalu habis 3ringgit kat megi saja. Tah nape malam ni nak hepi sikit.heh

Berbalik kepeda cerita asal, rahsia kedai mamak tercetus dari perbualan-perbualan lepas, rahsia kenapa kedai mamak customer melimpah sampai keluar, lagi-lagi time ada game bola, mau gaduh berebut seat kalau mari lambat. Jadi gua highlight kan beberapa pandangan kawan-kawan gua yang agak bernas tentang topik ini.

"aku ada dengar-dengar cerita, kalau kedai ramai sangat customer, dorang ada bela jin besar atas bumbung..." kata kawan sekelas gua sambil bagi example sedara dia sendiri verifiy cerita tu.

"aku ada dengar-dengar, kedai mamak ni ada orang jaga, ada pertubuhan yang bekalkan makanan, jadi dorang dapat harga murah, jadi memang tak kedekut bikin milo pekat-pekat" kata sorang lagi kawan sambil siat roti canai dengan tangan kanan

"kau cakap ngan aku, bangsa mana yang tak makan roti canai..?" sergah kawan sambil lap kuah roti canai yang tertumpah pada seluarnya 

"selalu nya nak laris, pakai minyak pelaris.." sampuk seorang lagi yang sedang hirup teh dalam-dalam

Gua jadi kelu juga dengar pandangan-pandangan berbaur ghaib ni, nak percaya susah tak percaya pun susah, tapi ada juga yang gua setuju, untuk jaga hati mereka, gua anggukkan saja.

Tapi berdasarkan penelitian kasar, bagi gua rahsia kedai mamak ni terletak pada beberapa aspek, bukan hanya satu segi sahaja, pada minumannya yang pekat lagidasyat lazat, pada senyuman pelayannya walau korang cuma order roti canai satu sama air sejuk, pada TV besar luar kedainya juga pada waktu ia beroperasi 24jam selalunya. Cuma pandangan masing-masing bukan? Jadi takyah gaduh-gaduh, kalau korang rasa sedap datang lagi kalau tak, boleh try bikin roti canai sendiri.

diserang mafia kuantan


Penduduk di Taman Tunas Jaya 5 di sini gempar kelmarin apabila menyaksikan seorang lelaki diserang ala mafia oleh dua gengster bersenjatakan sebilah parang panjang hingga mengakibatkan tangannya hampir putus manakala keting kaki kanannya pula parah ditetak.

Kejadian menggemparkan di Lorong Air Putih 106 itu berlaku pada pukul 5 petang apabila pekerja kedai menjual makanan sejuk beku berusia 33 tahun diserang oleh dua lelaki berkulit gelap di depan rumahnya.Difahamkan, polis percaya serangan ganas itu dilakukan bertujuan hendak membunuh mangsa tetapi pihak berkuasa masih menyiasat punca kejadian sama ada disebabkan dendam.

Seorang saksi yang dikenali sebagai Talib, 35, memberitahu, dia tergamam melihat bagaimana mangsa ditetak menggunakan parang panjang sebelum dilanggar dengan sebuah kereta Proton Gen2 yang dinaiki dua suspek.
Katanya, mangsa yang bekerja di Semambu di sini telah ditetak oleh salah seorang suspek hingga mengakibatkan tangan kanannya hampir putus dari paras siku.

Wednesday, 15 February 2012

9 gambar perempuan durjana 2/2...setan punye orang

malas nak komen ape2 anda tengok la sendiri foto ni..

kenapa orang melayu makan dengan tangan??


Setiap bangsa di dunia ini punya budaya tersendiri. Oleh sebab makan itu 
satu perkara yang wajib dalam hidup, cara makan juga merupakan satu budaya. 
Masing-masing bangsa ada budaya mereka tersendiri bagaimana mereka makan. 
Misalnya orang Cina menggunakan kayu (chopstick) dan orang Barat pula 
menggunakan sudu dan garfu. Tentu ada sebab yang rasional kenapa mereka 
amalkan cara itu.

Orang Melayu makan biasanya menggunakan tangan kanan. Apakah rasionalnya 
dan kenapa orang Melayu makan dengan tangan ? Soalan ini dijawab dengan 
mudah di akhir abad ke 19 oleh seorang kerabat diraja Kedah yang menetap di 
Selangor bernama Tengku Kudin. Perkara ini diceritakan oleh seorang isteri 
pegawai tinggi British yang berkhidmat di Selangor pada masa itu dalam 
bukunya "Chersonese - The Guilding Off" oleh Emilly Innes.

Pada suatu hari Tengku Kudin telah dijemput oleh British Resident menghadiri 
satu jamuan makan malam di rumah resident tersebut. Ketika semua tetamu 
jemputan telah bersedia untuk menghadapi hidangan, Tengku Kudin tiba-tiba 
bangun menuju ke arah paip air dan membasuh tangannya. Tanpa menghiraukan 
orang lain semuanya menggunakan sudu dan garfu, beliau dengan selamba 
menyuap makanan ke mulutnya dengan tangannya............ !

Telatah Tengku Kudin ini diperhatikan oleh seorang wanita Inggeris yang 
kebetulan duduk di sisinya. Merasa tertarik dengan perlakuan Tengku Kudin 
itu wanita tersebut lantas bertanya: "Kenapa anda makan dengan tangan ? 
Bukankah menggunakan sudu dan garfu itu lebih bersih dan lebih sopan ?"

Dengan selamba Tengku Kudin menjawab lantang dan dapat didengari oleh orang 
lain. Katanya:

"Saya makan dengan menggunakan tangan saya sekurang-kurangnya ada tiga 
sebab :-

Pertama : Saya tau tangan saya lebih bersih dari sudu dan garfu sebab 
saya sendiri yang membasuhnya - bukan orang lain. Sudu dan garfu itu 
dibasuh oleh orang lain yang belum tentu cukup bersih.

Kedua : Saya yakin tangan saya lebih bersih kerana tangan saya hanya 
saya seorang saja yang menggunakannya - tidak pernah dipinjam oleh orang lain, 
sedangkan sudu dan garfu itu ramai yang pernah menggunakannya

Ketiga : Saya percaya tangan saya lebih bersih kerana ia tidak pernah 
jatuh dalam longkang............. !!

Jawapan Tengku Kudin ini menjadikan semua orang yang mendengarnya 
terlopong. Kalau sebelum itu ada antara mereka yang tersenyum sinis melihat 
Tengku Kudin menyuap makanannya dengan tangan tapi selepas itu masing-masing 
mengangguk mungkin kerana memikirkan ada logiknya jawapan tersebut.... 

p/s - makan memang lah dengan tangan. tak kan guna kaki pula :D

perempuan durjana 1/2

nasib baik muka x nampak kalau tidak kau pun mati sama...

pingu malaysia

baru-baru ini kelihatan pingu berkeliaran di stesen minyak...

Tuesday, 14 February 2012

budak 6 tahun sudah pandai stim bila dipeluk gadis seksi


budak2 sekarang cepat belajar,,terus teransang nafsu bile dipeluk oleh perempuan seksi ini...
mntak maaf semua,,post ini trpkse di edit smula kerana gmbr tidak dpt dilihat ats sbb yg amat dikesali,,sekli lg sya mntk mf..

matinya seekor kucing.......

inilah beberapa step sebelum matinya seekor kucing...difahamkan kucing itu mati serta merta di tempat kejadian...beginilah nasib yang menimpa kucing@(ongbak )

kepada yang anti mat rempit,,inilah sebab mengapa mereka anti mat rempit...

lihat carta organisasi perjalanan hidup mat rempit,,dan kerana inilah wanita tidak berminat terus pada mat rempit..........bace dan faham betul2 ye..

sebab-sebab kegagalan malam pertama anda


“Hai dan Salam Sejahtera buat anda. Ruangan ini untuk kita lebih memahami pendidikan seks,hadiah istimewa untuk semua bakal pengantin dan suami isteri yang menjadi majoriti tetap pembaca blog hatigoreng.blogspot.com.Buat yang belum berkahwin,jadikan ia sebagai satu ilmu (^-6)”

Bagaimana dengan persiapan anda menjelang hari perkahwinan anda? Oops, adakah saya tersilap. Anda lama lagi nak berkahwin ke? Ataupun anda memang dah lama berkahwin.

Tidak mengapa. Walaupun artikel ini khususnya ditujukan buat para bakal pengantin, kepada yang lama lagi nak kahwin tu, anda boleh jadikannya sebagai perkongsian ilmu bermanfaat yang boleh anda gunakan kelak.

Saya ingin berkongsi bersama anda berkenaan dengan apakah beberapa punca yang boleh menyebabkan kegagalan anda sewaktu di malam pertama pengantin anda.

Kegagalan ketika malam pertama pengantin boleh kita definisikan sebagai kegagalan anda sebagai suami memuaskan isteri anda sewaktu di ranjang.

Punca pertama ialah tidak mengetahui apakah persediaan-persediaan penting yang patut dilakukan sebelum menjelang malam pertama pengantin. Selain daripada persediaan, mungkin juga mereka ini (bakal pengantin) telah melakukan kesilapan seperti makan terlalu banyak.

Punca kedua ialah tidak mengetahui posisi seks yang paling ideal untuk malam pertama pengantin. Jika posisi seks yang silap anda lakukan, ini akan boleh mendatang kesan buruk terhadap isteri anda. Kesan yang dimaksudkan ialah kesakitan yang teramat sangat dialami oleh isteri anda ketika hubungan persetubuhan.


Seterusnya ialah masalah ejakulasi pra-matang. Hal ini akan dialami oleh para suami. Kaum lelaki memang biasa dengan permasalahan ini. Mereka tidak mampu dan tidak mengetahui apakah teknik-teknik betul untuk mengawal dan menahan pancutan air mani. Ejakulasi pra-matang adalah masalah lelaki yang pancut awal sebelum mampu memuaskan isteri.

Bagaimana pula dengan teknik betul merangsang isteri anda? Ya, ini juga menjadi punca mengapa para isteri di luar sana yang sangat mendambakan orgasma. Suami gagal untuk merangsang isteri dengan cara yang betul dan tidak mengetahui di manakah terletaknya kedudukan sebenar G-spot dan titik-titik ghairah isteri anda yang lain.

Usah risau, kini anda tidak perlu lagi runsing memikirkan masalah yang telah dinyatakan di atas. Pakar diari hati akan sentiasa membantu dengan artikel-artikel HOT untuk kemesraan suami isteri, kesihatan batin, serta pendidikan seks berkualiti. Namun gambar serta penggunaan ayat akan ditapis di blog ini,hehehe..

Monday, 13 February 2012

tanda-tanda gadis selepas melakukan seks


Pasangan hidup adalah salah satu hal yang amat menentukan terbinanya kehidupan sakinah wa rahmah didalam keluarga. tentunya selain ketaqwaan, nasab (garis keturunan) dan memiliki sedikit harta, kecantikan serta kesucian seorang gadis sangat dianjurkan dan menentukan dalam memilih pasangan. berikut ada sedikit tips untuk mengetahui seorang gadis yang telah melakukan seks. semoga dapat bermanfaat, dan ini adalah tips buat ikhwan-ikhwan yang benar-benar hendak membina rumah tangga, jadi jangan disalahgunakan…Layan…
Terdapat beberapa perkara yang perlu diperhatikan diantaranya:
DAHI
Gadis yang masih suci, dahinya licin. Bila selalu senggama licinnya hilang, justru yang timbul kedutan (garis2) yang kadang nampak kadang tidak ketika bercakap. Kedutan kerana sudah tidak suci, tidak sama dengan kedutan wajah yang dimamah usia. Kedutan suci yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan marah, sementara kedutan kerana dimakan usia sentiasa nampak dan kekal.Tetapi kedutan kerana hilangnya kesucian tidak mudah dihilangkan. Untuk memudahkan melihat gadis yang masih suci atau tidak. Cuba perhatikan dahi perempuan yang sudah bersuami dengan yang belum. Perhatikan betul2, nampak kelainannya. Gadis yang sudah tidak suci terdapat beberapa kedutan garis2 timbul dan melekuk didahi gadis itu. Perhatikan betul2 sebab garis2 itu tidak begitu nampak (terang). Wallahu a’lam.
HIDUNG
Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki dan bagi yang telah melakukan seks, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh ujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, kadang2 warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat, tak percaya cuba tengok hujung hidung anak perempuan, merahkan..? Bagi lelaki yang suka merosak kesucian wanita, hidungnya berbelang, oleh karena itu disebut lelaki hidung belang. Wallohu a’lam
MATA
dari mana datangnya cinta, dari mata turun ke hati…..
Kita menggunakan mata untuk memandang dan melihat seseorang, cantikkah, berserikah, maniskah, dsb. kadang2 kita hanya memandang wanita cantik luarannya saja, tapi bahagian dalamnya sudah musnah, untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tidak cuba tengok matanya. Bila bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bermaksud gadis itu sudah tidak suci lagi, mungkin sudah bersuami. lebam yang menunjukkan tidak suci nampak semacam garis2 hitam di bawah kelopak mata disamping warna hitam dibawah kelopak mata sedikit kelihatan berkedut. Gadis yang masih suci matanya berseri2, tidak ada warna hitam, lebam maupun garis2. Apabila gadis itu tertawa di bawah kelopak matanya tidak terdapat apapun, seperti kedut (berkeriput) , bergaris dll. Wallohu a’lam.(yg dimaksud lebamnya mata bukan kerana kurang tidur )
PUNGGUNG
Punggung gadis berubah melalui 2 proses:
1. Punggung gadis menjadi besar kerana proses hormon.
2. Punggung gadis menjadi besar kerana lelaki.
Punggung yang sudah kena sentuhan lelaki akan menjadi besar, lebih2 yang sudah melakukan hubungan kelamin. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh. Cuba perhatikan pinggang gadis, kalau pinggangnya masih ramping dan punggung tidak besar, tidak montok dan kenyal pada punggungnya. Kalau berjalan punggungnya tidak goyah sebab dagingnya masih solid dan tidak lembut kalau dipegang (jangan pegang sesuka hati, nanti ada yg makan penampar =D), maksudnya dia masih suci. Bagi yang pernah melakukan hubungan seks, punggungnya memang berisi dan besar tetapi tidak kental, punggungnya nampak jatuh, lebih2 ketika berjalan, goyangannya tidak melantun. (jangan imagine lebih2 plak :p)
Kenapa punggung gadis yang pernah melakukan hubungan badan nampak sedikit jatuh? Disaat melakukan hubungan seks, lebih kurang 90% hormon yang ada di bahagian punggung akan tertumpu kebahagian kemaluan, sebab di masa klimaks, punggung gadis menjadi tegang.Apabila sudah habis melakukan hubungan punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh. Lebih kerap gadis itu melakukan hubungan seks, punggung akan semakin jatuh dan lesu, leper. Wallahu a’lam.
TELINGA
Telinga termasuk salah satu panca indra yang boleh digunakan untuk mengetahui samaada gadis itu masih suci atau tidak. Di negera china telinga sebagai peramal untuk mengetahui penyakit didalam tubuh seseorang. Gadis yang tidak pernah disentuh oleh lelaki, telinganya cantik dan nampak bersih, kalau gadis itu pernah disetubuhi atau telinganya pernah digigit atau dicium dan disentuh, secara automatik bentuk telinga gadis itu akan berubah menjadi lebih leper sedikit dan tidak lagi kemerah-merahan dan menjadi pucat. Bagi gadis yang masih suci tapi pernah kena sentuh lelaki, pucatnya tidaklah ketara sangat. Wallahu a’lam.
BUAH DADA (payudara)
Peranan buah dada memang banyak, bukan sekedar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti kalau gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur. Perhatikan gadis disaat berjalan atau berlari, bergerak2 dan melambai jatuh (ke bawah) dan berbuai sekali bermaksud ketegangan sudah hilang. Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu melambai2 berarti ketegangan masih ada.

gambar wanita bogel meraba kemaluan pemandu teksi menagih seks


KUALA LUMPUR: Hampir terbeliak mata seorang pemandu teksi apabila seorang penumpang wanita yang dibawa tiba-tiba menawarkan hubungan seks sebelum sengaja mahu berbogel sambil menggoda dan meraba tubuh pemandu teksi berkenaan.
Wanita berusia lewat 40-an itu tanpa segan silu memujuk pemandu teksi melakukan hubungan seks dengannya dengan alasan sudah lama kegersangan.
Bagaimanapun, aksi melampau itu hanyalah sebahagian daripada taktik jahatnya untuk menggoda pemandu teksi terbabit sebelum menyeluk saku pemandu terbabit tanpa disedari.
Difahamkan, wanita itu yang bijak berlakon masih bergiat aktif melakukan babak drama `panas’ berkenaan sejak sekian lama dengan menjadikan pemandu teksi sekitar Lembah Klang sebagai sasaran.
Seorang daripada mangsa, Kamaruddin Mohd Ali, 59, berkata, kejadian mencemaskan itu dialaminya Jumaat lalu ketika dia baru selesai menunaikan solat Jumaat dan menyambung tugas untuk mencari penumpang di sekitar ibu kota.
Dia yang sudah memandu teksi sejak lima tahun lalu mendakwa ditahan seorang wanita berusia lewat 40-an berhampiran Bukit Bintang sebelum diminta dihantar ke Stesen Transit Aliran Ringan (LRT) Bangsar.
Saya langsung tidak mengesyaki apa-apa sebelum wanita berpakaian seksi itu membuka pintu teksi dan duduk di sebelah saya.
Bagaimanapun hati saya mula berdebar apabila tangan wanita terbabit tiba-tiba merayap sebelum menyentuh paha saya. Saya yang terkejut dengan perbuatan itu cuba mengelak dengan mengalihkan kaki.
Gelagat liar wanita terbabit semakin melampau apabila jarinya mula beralih hingga menyentuh bahagian sulit saya, katanya.
Menurutnya, dia yang berang dengan perbuatan wanita berkenaan kemudian bertanya apa yang dimahukan wanita itu.
Tanpa segan silu, wanita berambut paras bahu itu memberitahu dia sudah lama tidak melakukan hubungan seks dan rindukan nikmat bersama lelaki.
Wanita itu yang memberitahu kemaruk untuk disetubuhi beraksi lebih ~panas’ sebaik teksi yang saya pandu tiba di hadapan sebuah pasar raya di Brickfields, di sini, katanya.
Kamaruddin berkata, wanita itu tanpa segan silu sengaja membuka butang baju dipakainya satu persatu hingga menampakkan payu daranya.
Saya yang bersikap acuh tak acuh dengan tindakan wanita itu cuba sedaya upaya memandu teksi dengan laju untuk segera sampai ke destinasi yang ingin dituju wanita itu.
Bagaimanapun, wanita itu seolah-olah tidak berputus asa memaksa saya memegang dan menyentuh payu daranya, katanya.
Menurutnya, dia yang tidak tahan dengan gelagat lucah wanita itu nekad memberhentikan teksinya di bahu jalan tidak jauh dari Stesen LRT berkenaan.
Saya mengarahkan wanita itu keluar dari kenderaan saya namun dia terus menunjukkan pelbagai aksi menggoda sambil merengek manja kepada saya.
Malah wanita itu terus membuka bajunya hingga bogel sebelum menerpa dan memeluk saya. Saya cuba menolak tubuh wanita itu yang bertindak lebih ganas meraba badan saya,katanya.
Namun selepas bergelut beberapa minit, dia akhirnya meleraikan pautan wanita itu sebelum menghalaunya keluar.
Wanita itu tanpa wajah bersalah keluar dari teksi sambil membetulkan baju dipakai. Sebelum beredar pergi dan sempat berpesan menghubunginya jika berhajat untuk melakukan hubungan seks.
Saya tanpa memandangnya terus memecut teksi dari kawasan itu. Namun kira-kira 10 minit kemudian, hati saya mula rasa curiga sebelum memeriksa dompet dalam poket seluar saya, katanya.

duit kertas terbaru rm36...menjadi isu...


inilah dia duit keluaran terbarudari bank malaysia..kepada sesiapa berminat bolehlah copy dan paste,,dan juga bolehlah share kat member2 yang tidak ada lagi wang kertas edisi terhad ini...baru sekeping ni jeh yang berada dekat pasaran,,huhuhuhuhuhu...

bukan untuk tujuan apa2 just nak berkongsi jeh kepakaran si pengedit ni..tak tahulah siapa yang edit ni.boleh pulak terfikir nak edit jadi RM36 ni..hnya sbgai suka2 bkn ada niat ape2 pn ni..just lihat n komen jh k..

Adengan Seks Ustazah berjubah Di Asrama Pelajar


SALAH satu aksi seorang ustazah bersama pasangannya dalam rakaman video yang tersebar baru-baru ini.


KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

6 Kelebihan Setan Yang Patut Manusia Tiru


aik .. setan … hurmmmm kalau cakap setan ni benarnya .. ade yang kasar dan ade jugak yang halus .. huuhu bukan saya  cakap deh .. tapi tok imam .. hee
Setan dan manusia memang pada dasarnya dua makhluk yang berbeza.
Manusia pada umunya pasti benci kepada setan. Namun, di balik niat jahatnya ternyata setan mempunyai banyak sifat “yang perlu kita tiru”
 Kelebihan Setan Dibandingkan Manusia!!!!!
- Pantang menyerah
Setan tidak akan pernah menyerah selama keinginannya belum terpenuhi untuk menggoda manusia. Sedangkan manusia banyak yang mudah menyerah dan  sering mengeluh.
- Kreatif
Setan akan mencari cara apapun dan bagaimanapun untuk menggoda manusia agar tujuannya tercapai, selalu kreatif dan penuh idea. Sedangkan manusia selalu mau enaknya saja, banyak yang malas. hahaha pulak dah
- Saling menghargai
Sesama setan tidak pernah saling menyakiti, tetapi setan selalu bekerjasama untuk menggoda manusia. Sedangkan manusia, jangankan nak peduli terhadap sesama, kebanyakannya  saling bunuh dan menyakiti.
- Jenius
Setan itu paling pintar otaknya dalam mencari cara supaye manusia tergoda. Sedangkan manusia banyak yang tidak kreatif, melainkan banyak yang jadi peniru dan plagiat.
- ikhlas
Setan itu bekerja 24 Jam tanpa mengharapkan imbalan apapun. Sedangkan manusia, apapun harus dibayar. Materi seharusnya bukanlah hal yang terpenting dalam hidup ini!
- Suka berteman 
Setan adalah mahluk yang selalu ingin berteman, berteman agar banyak temannya di neraka kelak. Sedangkan manusia banyak yang lebih memilih mementingkan diri-sendiri dan ego. Manusia dalam mengerjakan sesuatu  ingin selalu menonjolkan kemampuannya sendiri dari bekerja sama dengan orang lain.

Sunday, 12 February 2012

10 tips wanita sedang cuba menggoda anda



Sengaja atau tidak inilah caranya wanita menggoda anda,mereka menggoda sebagai cara untuk menunjukkan minat pada hubungan lebih serius.Perigi mencari timba.Walaupun nampak mudah,ia bergantung pada gerak tubuh anda.


1. Memusing kepala & menguak rambut
Ini merupakan suatu 'pergerakan yang menggoda' apabila seorang wanita berada berhampiran lelaki yang disukainya. Kepala digerak ke belakang sambil tangan menguak rambut daripada muka atau bahu. Pergerakan ini menunjukkan anda mengambil berat akan diri si jejaka dan ia juga mendedahkan bahagian ketiak anda, merembeskan haruman. Mmm...

2. Muncung, basahkan bibir & buka sedikit mulut
Bibir tebal nampak lebih menarik kerana ia berbeza daripada bentuk bibir lelaki. Memuncungkan bibir menambahkan lagi 'godaan bibir'. Sebab itulah, lelaki berpendapat gincu bibir merah paling menarik.

3. Sedikit sentuhan tubuh
Wanita mempunyai lebih banyak sensor saraf berbanding lelaki, membuatkan mereka begitu sensitif kepada sentuhan. Lelaki mendapati gerakan tubuh wanita seperti meraba-raba dirinya sendiri iaitu pada bahagian paha, tengkuk atau leher adalah sesuatu yang seksi. Lebih-lebih lagi, sekiranya seorang wanita itu menghampirinya sambil menyentuh tangan, bahu atau bahagian badan si jejaka.

4. Jelingan atas bahu yang terangkat
Bahu yang terangkat menonjolkan bentuk bulat dan lenggok tubuh wanita. Maka biasakan menjeling ke belakan. Renung mata si jejaka seketika sebelum memandang ke arah lain atau ke bawah. Renungan itu cukup untuk memberitahu bahawa anda berminat untuk mengenalinya. Kajian menunjukkan kebanyakan lelaki tidak sedar akan renungan pertama si gadis, maka anda perlu mengulanginya beberapa kali. Si dia tertarik? Ambil peluang tersebut untuk mengangkat kening sambil membesarkan mata untuk mengesahkan renungan anda hanya untuk si dia.

5. Usap objek bulat
Mengusap sebarang objek berbentuk bulat adalah suatu pergerakan luar sedar yang mencerminkan pemikiran anda. Contohnya, apabila anda mengusap keliling gelas minuman anda, si jejaka secara simboliknya akan cuba memiliki anda sehinggakan dia sendiri dilihat mengusap-usap kunci kereta atau apa sahaja barang miliknya yang berada berdekatannya
.
6. Jengketkan pinggul anda
Bukti perubatan menunjukkan wanita yang subur mempunyai julat (ukuran panjang) pinggang ke pinggul 70% (ukuran pinggang adalah 70% lilitan pinggul), ia adalah bentuk gitar dan dalam sejarah, julat ini terbukti sebagai faktor tarikan seks paling dramatik! Jangan berputus asa jika anda tidak memiliki julat ideal ini. Jengket atau naikkan sebelah pinggul untuk mendapatkan kesan yang serupa.

7. Lenggokkan pinggul anda
Wanita mempunyai pinggul dan ruang di antara kaki yang lebih lebar berbanding lelaki. Ini bermakna, apabila seorang wanita itu berjalan, dia menampilkan lenggok yang menonjolkan bahagian punggung. Lelaki tidak boleh berjalan begini sebab itulah lenggok wanita merupakan ciri perbezaan seks paling menonjol. Lelaki pula mudah terangsang akan lenggok jalan wanita paling menggoda.

8. Dedahkan pergelangan tangan
Wanita yang berminat dengan seorang lelaki akan secara tidak sengaja mendedahkan bahagian kulit paling lembut lagi licin iaitu pergelangan tangannya kepada jejaka tersebut. Dan wanita ini akan sengaja mengulanginya berkali-kali dan menunjukkan rangsangan tarikan yang meningkat. Mungkin sebab itu, wanita digalakkan menyembur pewangi pada bahagian ini.

9. Kekalkan minat si dia
Kajian menunjukkan kebanyakan lelaki bimbang untuk menyentuh beg tangan wanita, apatah lagi membukanya. Ia dianggap barangan peribadi, ibarat cerminan tubuh anda. Maka, ia menjadi suatu petanda kuat apabila anda meletak beg tangan di sebelah si jejaka yang anda minati. Dengan cara ini, dia boleh melihat atau menyentuhnya sebagai satu cara untuk menunjukkan minat anda.

10. Halakan lutut ke arah si dia
Silangkan kaki sambil lutut di atas dihalakan ke arah lelaki yang anda minati. Ini merupakan kedudukan paling santai. Anda bebas berbual sambil memberi peluang untuk mendedahkan sedikit paha secara tidak sengaja.


Pertandingan Melihat Payudara Paling Lama



Seorang wanita sexy disuruh duduk di tempat awam dengan pakaian seksi pula. Beberapa lelaki lalu melihat payudara si wanita. Dimana sepertinya lelaki tersebut belum diberitahu sebagai peserta.Cuba lihat video ini….Jepun oh Jepun

Pecahkan Rekod Meramas 1000 Payudara Gadis



Seorang lelaki berkebangsaan Rusia mencuba menggapai mimpinya untuk meramas 1000 payudara wanita, dan apa yang dia harapkan akhirnya tercapai dan mengabadikannya dalam sebuah video.

Ini memang keje gila, tapi apa yang pepatah bilang memang benar “capailah cita-citamu setinggi mungkin” Para gadis yang disentuh payudaranya menanggapi aksi ini dengan berbagai macam reaksi, ada yang menampar, mengelak dan mendorong namun ada juga yang membalas dengan sebuah pelukan dan ciuman. Sungguh beruntung nasib pria ini. Ape nak jadi adoyai!

Saksikan video di bawah ni macam-macam ragam manusia

1-500


501 – 1000

tanda-tanda perempuan teransang seks



Stimulasi yang diberikan pada titik-titik tertentu di tubuh boleh membuat seorang perempuan terangsang. Lalu apa saja tanda-tanda yang muncul ketika tubuh perempuan sedang terangsang?
Beberapa perempuan kadang memiliki titik rangsangan yang berbeza-beza, namun sebahagian besar perempuan mudah teransang ketika diberikan rangsangan seksual dan hanya sedikit orang yang sulit terangsang.
Dr Andri Wanananda, MS dalam tulisannya menuturkan ada 2 perubahan yang terjadi pada perempuan ketika sedang terangsang, iaitu perubahan di organ genital serta di tubuhnya.
Perubahan yang terjadi pada organ genital:
  • Sekitar dua pertiga bahagian dalam vagina memanjang dan merekah
  • Lubrikasi dari vagina secara automatik meningkat
  • Warna vagina boleh berubah menjadi agak gelap seperti ungu
  • Serviks dan tubuh rahim (uterus) akan tertarik ke belakang dan terdorong ke atas hingga ke dalam rongga panggul (pelvis)
  • Bibir vagina dalam (labia minora) dan bibir vagina luar (labia majora) akan meningkat ke atas dan terbuka
  • Klitoris akan membesar dan menegang
Perubahan yang terjadi pada tubuh:
  • Pupil mata akan melebar
  • Keringat yang keluar akan meningkat
  • Puting susu mengalami ereksi atau tegang
  • Frekuensi nafas meningkat
  • Denyut jantung menjadi lebih cepat
  • Payudara akan membesar
Umumnya respons pertama yang muncul ketika perempuan menerima rangsangan seksual adalah adanya perasangan hangat yang menjalar di seluruh tubuh, yang nantinya diikuti oleh perubahan tubuh lainnya.
Jika rangsangan ini terus berlanjut, maka akan lebih mudah bagi perempuan untuk mencapai orgasme saat berhubungan seksual. Ketika seseorang mencapai orgasme maka beberapa hormon di tubuh akan turut aktif seperti prolaktin, serotonin, oksitosin, endorfin, adrenalin dan phenylethylamine. Namun hal itu belumlah berakhir, sebagian besar perempuan akan mendapatkan manfaat lain berupa perasaan lebih bahagia dan juga santai serta lebih mudah menerima rangsangan.

pelik!!! melakukan seks ketika tidur

BARNSLEY – Seorang wanita, Haley Batty menghidap penyakit ganjil sehingga menyebabkan teman lelakinya tidak dapat tidur malam, lapor sebuah akhbar semalam.
Penyakit yang dihadapi Batty adalah ketika sedang tidur, dia akan mengajak kekasihnya melakukan hubungan seks.Namun, yang lebih aneh, Batty tidak sedar apa yang telah dilakukannya selepas terjaga daripada tidur.
Pakar-pakar perubatan menyatakan bahawa Batty menghidap sindrom seksomnia yang menyebabkan seseorang individu mengidam hubunganseks ketika sedang tidur.
“Saya boleh melakukan hubungan seks tiga atau empat kali satu malam jika teman lelaki saya bertenaga tetapi pada paginya saya langsung tidak ingat apa-apa mengenainya” kata wanita itu.
Dia mula menunjukkan gejala penyakit pelik itu sewaktu berumur 19 tahun apabila tinggal bersama-sama seorang rakan wanita di sebuah apartmen.
“Teman serumah memberitahu saya mengerang seperti sedang melakukan hubungan seks. Selepas setahun, saya diminta mencari rumah lain kerana dia tidak tahan dengan bunyi itu,” jelasnya.
Sejak itu, Batty menjalinkan hubungan dengan beberapa lelaki tetapi tidak ada seorang pun yang dapat bertahan dengan keadaan yang menimpa dirinya.
“Teman lelaki terakhir saya hanya dapat bertahan beberapa hari saja dan dia memutuskan hubungan kerana tidak tahan diraba ketika tidur,”