CONTACTS

">

Followers

Friday 10 February 2012

kerana motor aku ditumbuk oleh awekku...malu2



bermula storyku..nak dijadikan cerita dulu aku pernahlah couple ngan 1 awek ni,,kami berkenalan pn atas dasar kawan..jumpe pn x pernah lagi..kami still berhubung melalui henset jeh..bila dah makin kenal kamu mengambil keputusan untuk berjumpa..
aku sebenarnya malu nak berjumpa sebab aku hanyalah berkerja sebagai budak penghantar surat kat office jeh..awek aku ni,,opps silap bekas awek aku ni kira lorder la jugak..ada kereta myvi...huhuuhuhu..
aku hanya ade motor cabul jeh..nak wat cmne belajar x tinggi macam nilah..tp walaupun aku ada mtor jeh aku happy sangt2 sbb mtor tulah nyawa aku,,kire mcm bini aku lah lbh kurang.ke mana jeh aku prgi mtor tulah peneman aku..
dari awal lagi sejak perkenalan kami dalam fon aku banyak menipu si awek ni..aku katalah aku ni brkerja di office besar,,siap pangkat besar lg tuuu..ceeeh wahhh....bru ade gye ckit kan..huhuhuuhu..dipendekkan cerita kami pun ttp date untuk berjumpa..aku bkn main excited lg..mklumlah bkn senang nak berjumpa dgn org yg jauh lbh tnggi pangkatnya dri kita..korang thu x sebenarnya aku sendiri x prnah lihat lg wajah si awek ni,,ntah cntik ke x,,tp bg aku aku x mmilih sgt coz aku pn bknnye hnsem sgt pn,,ckup2 mkn jh org ckap...huhuhuhuhu..
setelah tiba harinye aku pn bersiaplah bkn main rat lagi...leh jumpe kkasih hatilah katakan,,kami rncang nak brjmpa dkt taman....rmantis ckit,,hehehehehe..tp yg membimbangkan aku satu jeh..si awek ni nnt balik si awek ni nak tmpang aku coz kereta awek ni ade dakat bengkel tgh baiki..si awek ni dtng pn dgn member ye yg mnghntarnye...aku x thu nak bg alsan ape aku ckp bleh jh...tp lau si awek ni thu aku bawa mtor jeh mampuslah aku.."ya allah kau permudahkanlah dalam urusanku hari ini"amin....tu ayat prtamaku stlh smpai di tmpt yg dijanjikan tu..cam thu2 jh belum sempat aku nk buka helmet si awek ni trus fon aku..aku pn apa lg truslah angkat dn trus brllu dri mtorku itu..
sembang pnye sembang dh pn terpacak si awek ni dpn muke aku...ferrrhh..pnyelah cntik si awek ni..si awek ni memakai bju ala2 bru blik office kot..dgn skit pndek n bju 2 lapis tu..lbh kurang gtu la kot...aku lak pakai ala2 pkrja office jgak,,siap bertai lg tu...kire smart la jgak..huhuhuhuhu....
si awek ni mengukir senyuman padaku..ohhh mnisnye snyummu...kata hati kcilku..kami mmilih stu krusi n berborak..borak pnye borak kami sekejap jh dh knal antra stu sama ln..kre mcm dh lma knal dah...dn ktika itu jgaklah aku melamar si awek ni untuk dijadikan..ooopss bkn isteri ye jgn slah fham..untk dijadikn gf jh..si awek ni trus stju disebabkn gya machoku..huhuhuhu..
dn kmi pn brsembang lg,,skjp jh msa brllu dah nk mlm,,si awek ni mengmbil kptsan hndak pulang,,aku pn trus menganguk la tnda stju..
tibalah saat yg mendebarkan,,aku bawalah si awek di ke kereta mahal ku??huhuhu
tiba jh aku trus mmberi hlmet pda si awek ni..dia pn apa lg trus trkjutlah..disangkanya kereta rupanya mtor..aduuuuh..hbislah..

si awek:apa ni td ckap bawa kereta ni apasal lak bawa mtor....

mangsa:eee,eeerr td kereta rosak tu yg bawa mtor mmber ni..

si awek:alasan la tu,,xkan i nk naik mtor dgn brpakaian mcm ni..oh tidak mungkin....

mangsa:hbis tu xkn u nk blik jln kaki??

si awek:knplah x ckap awal2...penipu pnye jntan sje jh nk ambil ksempatan..

mangsa:bkn mcm tu la u i sbnrnye xde kereta,,mtor cbul ni jh yg i ade(membuat pengakuan)

si awek:oooh..jd slme ni u tpu i la ye...

mangsa:yee tpat skli..

dgn tdak semena mena satu pluru tlah hinggap di perutku...ku sangka kn peluru rupenye penumbuk si awek ni..lantas si awek ni brllu prgi tnpa sbrng kata dn tnggllah aku trcungap cungap menahan kesakitan..bgtulah srba sedikit ksah hidupku..,,dn smp skrg ni aku msih lagi "SINGLE"

p/s :kepada pemuda diluar sana jgnla suka menipu ye..kelad jd mcm i ni..BYE

No comments:

Post a Comment