CONTACTS

">

Followers

Sunday 12 February 2012

pelik!!! melakukan seks ketika tidur

BARNSLEY – Seorang wanita, Haley Batty menghidap penyakit ganjil sehingga menyebabkan teman lelakinya tidak dapat tidur malam, lapor sebuah akhbar semalam.
Penyakit yang dihadapi Batty adalah ketika sedang tidur, dia akan mengajak kekasihnya melakukan hubungan seks.Namun, yang lebih aneh, Batty tidak sedar apa yang telah dilakukannya selepas terjaga daripada tidur.
Pakar-pakar perubatan menyatakan bahawa Batty menghidap sindrom seksomnia yang menyebabkan seseorang individu mengidam hubunganseks ketika sedang tidur.
“Saya boleh melakukan hubungan seks tiga atau empat kali satu malam jika teman lelaki saya bertenaga tetapi pada paginya saya langsung tidak ingat apa-apa mengenainya” kata wanita itu.
Dia mula menunjukkan gejala penyakit pelik itu sewaktu berumur 19 tahun apabila tinggal bersama-sama seorang rakan wanita di sebuah apartmen.
“Teman serumah memberitahu saya mengerang seperti sedang melakukan hubungan seks. Selepas setahun, saya diminta mencari rumah lain kerana dia tidak tahan dengan bunyi itu,” jelasnya.
Sejak itu, Batty menjalinkan hubungan dengan beberapa lelaki tetapi tidak ada seorang pun yang dapat bertahan dengan keadaan yang menimpa dirinya.
“Teman lelaki terakhir saya hanya dapat bertahan beberapa hari saja dan dia memutuskan hubungan kerana tidak tahan diraba ketika tidur,”

No comments:

Post a Comment