CONTACTS

">

Followers

Tuesday, 31 January 2012

roh tidak tenang apabila gambar dedah aurat berada dalam facebook

gambar hiasan

Kisah ini mengenai seorang hamba Allah. Beliau merupakan seorang wanita yang aktif berfacebook… dalam facebook nya mempunyai banyak koleksi gambar yang tidak menutup aurat.
Selepas beliau meninggal dunia, ibunya sentiasa bermimpi beliau merayu kepada ibunya supaya delete gambar2nya yg tidak menutup aurat di facebook. Malangnya tiada siapa yang mengetahui password facebooknya, jadi kemungkinan besar rohnya tidak tenang dengan dosa auratnya yang dibiar begitu saja menjadi tatapan umum.
dan ingatlah, azab untuk kita yg sengaja membiarkan aurat kita dilihat oleh lelaki bukan mahram ialah API NERAKA!
*Cerita ini menjadi iktibar dan pengajaran buat kita, supaya usahlah letak gambar di facebook, terutama sekali gambar kita yang tidak menutup aurat dengan sempurna…. kita tak tahu bila kita akan mati… jadi, tolonglah kalau anda sayangkan diri anda, deletelah gambar yang tidak sepatutnya….
Akhir kalam, moga roh beliau dicucuri rahmat Ilahi…ameen…Al-Fatihah
So…ambilah la iktibar korang-korang semua yea….jangan sesekali mendedahkan aurat anda di dalam facebook..Share untuk semua kawan-kawan korang terutama perempuan

sehari di alam bunian..


Bunian amat sinonim dengan masyarakat Melayu...Sebelum jauh saya melangkah..baik saya jelaskan..bunian ialah bangsa JIN..mereka suka mengambil rupa bentuk manusia berbanding JIN2 yang lain..Oleh kerana mereka berbangsa JIN maka sudah pasti mereka tertakluk kepada hukum hakam agama...Mereka juga ada yang atheis...ada yang majusi..dan Islam serta lain2.


Kehidupan mereka memang hampir serupa dengan manusia..bahkan ada perkampungan mereka berada diperkampungan manusia...dan begitu juga sebaliknya...Bahkan ada setengah2 rumah manusia adalah laluan/highway keluar masuk mereka ke perkampungan..Sebab itu orang tua 2 dahulu akan memastikan membuat rumah tidak ditapak bunian atau di laluan mereka...Dah le dorang tu bergerak laju dari Monorail...Tapi memang ada juga kedengaran mereka yang mampu dari segi batin mengutip tol....Kayo beb...


Biasa juga berlaku manusia meminjam barangan seperti pingan mangkuk untuk urusan kenduri kendara..Sib baik dorang dah tak kasi loan dah zaman ni..kalau tak bangkrup le Towkey Catering...Bahkan setengah2 kes sihir melampau pun..mereka sama2 membantu...Cuma mereka ini berhati halus..mudah terluka...

Ada beberapa cara yang dilakukan untuk berhubung dengan mereka ini..Di zaman dahulu pasti ada tok moh nya sebagai perantara...atau orang2 tertentu yang mempunyai adik beradik dialam sana...

Namun untuk memasuki alam sana pula berbagai pula caranya ( cara tanpa paksaan )

a) Melalui jemputan - Kaedah ini lebih mudah - terus masuk melalui tempat2 tertentu
seperti yang di isyaratkan
b) Melalui amalan yang mereka berikan biasanya surah Fatihah dan al-Ikhlas 121x.
Namun perlu kepada keizinan mereka...Kita seakan terbuai dan berjalan2 dialam 
mereka...Ianya samada didalam mimpi ...antara sedar atau tidak ataupun secara
sedar
c) Melalui Scan - mengeluarkan diri dalam dan terus berjalan kealam mereka..
d) Melalui Scan - Just memantau dari kejauhan...

Pasti ada risikonya sama ada kepada alam bunian atau kepada manusia yang meneroka itu sendiri....


Kaedah a) biasanya ada tanda atau pakaian tertentu yang akan dihadiahkan kepada mereka yang selalu keluar masuk alam bunian...dan selalunya mereka yang mempunyai isteri atau suami bunian pasti ada pakaian khas...

dimana hilangnya kasihnya ayah



ayah kau tidak pernah kenal erti putus asa,,walaupun hati kau sering dilukai anakmu namun kau tetap utuh dalam meniti suratan waktu.kau diciptakan untuk melindungi anakmu tapi mengapa ada sesetengah ayah yang sanggup memperkosa anaknya sendiri.nilai-nilai murni yang ada pada seorang ayah tidak lagi ada dalam dirimu.

ayah yang baik sanggup berkorban apa saja demi untuk kejayaan anaknya,,dan ada juga segelintir ayah sanggup mempergunakan anaknya sendiri untuk kepentingan sendiri.kasihnya dikau pada anakmu dulu tidak lagi kau rasai,apabila kau dikuasai syaitan ada sesetengah ayah sanggup memperkosa anaknya sendiri.

dimana sifat keperikemanusiaan dalam dirimu,apakah kau sanggup melihat anakmu menderita disebabkan perbuatanmu sendiri.bagi yang telah menjadi korban pada seorang yang bergelar bapa betapa runtuhnya hatinya bila diri diratah oleh bapa sendiri.apa sebenarnya yang kau mahu...ingin melihat anaknya merana atau ingin memiliki kepuasan diri.

bagi bapa yang sanggup berkorban untuk anaknya pula,sikap ini akan menjadi tauladan pada anaknya kelad.tidak pernah kenal erti lelah dan putus asa,,tidak mengenal waktu kau rela bertumkus lumus demi untuk melihat anakmu berjaya.

kanku abadikan detik bersamamu hingga akhir hayatku...oooh ayahku

Wanita Sebenarnya Suka Dirogol.......


Adakah benar wanita sebenarnya suka dirinya dirogol ?
Apa yang membuatkan lelaki boleh terangsang nafsu seksnya sehingga sanggup melakukan jenayah ROGOL wanita??
Lelaki dijadikan sebegitu rupa, dimana nafsu seksnya boleh terangsang dengan hanya memandang pada wajah atau bentuk tubuh wanita sahaja.
Apatah lagi wanita yg mempunyai rupa paras yg cantik dan bentuk tubuh yang mengiurkan.
DItambah pula wanita yang mengenakan fesyen pakaian yang tidak menutup aurat seperti yang memampakkan sebahagian dari bahagian Buah-dada, Betis dan Paha, Perut dan Pusat dan bahagian punggung (seluar dalam).
Jika kita perhatikan sekarang terlalu ramai wanita2 yg mengenakan pakaian
1) Yang menampakkan bahagian atas buah dadanya (alur),
2) Memakai baju yg singkat sehingga menampakan bahagian pusat dan perut,
3) Memakai seluar yg apabila bertinggung akan menampakan bahagian alur punggung dan seluar dalamnya.
4) Yang memakai skirt2 pendek yang menampakankan bahagian betis dan pahanya.
5) Memakai baju yang jarang sehingga menampakan bentuk buah dada dan warna bra yang dipakainya.
6) Memakai kain yang jarang sehingga menampakan seluruh bentuk kakinya hingga ke pangkal paha.
Maka semua ini akan menaikan nafsu seks kaum lelaki.
Lelaki memang sentiasa bernafsu apabila melihat wanita2 yang berpakaian sebegini. apatah lagi yang berpakaian separuh bogel. seksi n seksa.
Bagi lelaki yang boleh menahan nafsunya, maka itu semua hanya sekadar menjamu mata.
Tetapi bagi lelaki yg tidak dapat menahan nafsunya:-
Ada yang akan melepaskan nafsunya dgn cara lain. (Dengan isteri atau pasangan atau dot dot dot).
Ada juga lelaki yang ingin melepaskan napsunya pada wanita yang dilihatnya itu sendiri. dengan cara memaksa, maka rogol terjadi.
Ada juga lelaki yang tidak dapat melepaskan nafsunya pada wanita yang dilihatnya itu tetapi pada wanita lain (walaupun wanita ini tidak seksi) dengan cara memaksa, maka rogol terjadi.
Lelaki yang sanggup merogol adalah lelaki yang kurang waras, tapi bukan Gila, cuma tidak dapat menggunakan otaknya untuk berfikir secara rasional.
Dengan menggunakan kekuatan fizikal yang ada pada lelaki dan di dorong oleh napsu yg meluap-luap dan tanpa menggunakan otak untuk berfikir, lelaki sanggup mengambil risiko untuk melakukan jenayah rogol.
Setelah merogol dan melepaskan napsu baru lah boleh berfikir. Tapi cuma berfikir bagaimana nak lepaskan diri supaya tidak dapat ditangkap oleh pihak berkuasa.
Maka dengan menggunakan otak yang kurang waras tersebut, perempuan yang dirogol itulah yang menjadi mangsa sekali lagi. Cuma nak tutup mulut tapi tertutup nyawa terus.
Moral of the story:
Pada kaum wanita:
Jangan naikkan napsu seks pada lelaki yang tidak dikenali dengan berpakaian yang mendedahkan tubuh anda atau yang menampakkan bentuk tubuh (ketat) dikhalayak ramai, buruk padahnya.
Pada kaum lelaki:
Janganlah menganggap wanita hanya alat pemuas nafsu seks semata.
Hargailah wanita, yang melahirkan anda di dunia ini

saksikan kemunculan asteriod pukul 11-12pm malam ini...berlari keluar !!!


jangan lepaskan peluang malam ini pada 31-01-2012 pada pukul 11-12pm untuk melihat asteriod melintasi ruang udara rumah anda....

masyaallah...sanggupkah kita melihat bangsa lain mempersendakan agama kita??


adakah ini yang dinamakan hidup bersatu padu,,bila ada pihak yang cuba membuat menpersendakan agama lain..adakah kita patut berdiam diri dengan orang sedemikian.bila orang dari agama lain cuba meruntuhkan kita,,kita kena bertindak...tidak pandai menghormati boleh pulak tunjukkan bukti seolah olah mahu dirinya glamour atau mungkinkah mahu mencabar kita..masyaallah apa nak jadi dengan dunia ini,,bahkan malaysia..patutnya orang sedemikian ini patut di buang dari malaysia..orang sebegini tidak layak sama sekali duduk di tanah air kita ini..

hilangnya maruah seorang wanita...



dunia diperbatasan waktu..bila hilangnya rasa malu dalam diri,,nafsu mnguasai diri.diri seolah olah tiada nilainya lagi bila rasa malu tiada lagi,,gambar diperlihatkan seolah olah bagi mempromosikan diri.apa guna ia dijaga bertahun tahun lamanya bila diri menjadi tontonan umum...

ia seolah olah menjadi kepuasan diri dan dibanggai.bagi yang memuji ia menjadi kenikmatan diri dan bila yang mengeji ia di buang ketepi....apa nak jadi dengan dunia hari ini.mungkinkah kita sudah di penghujung akhirat...sama2 lah kita mengambil iktibar,,berwaspadalah selalu jangan mudah mengambil jalan singkat ini..

Selepas 125 Tahun, Coke Mendedahkan rahsia formula COKE


Coke mengandungi Alkohol...............

10 sebab kenapa perempuan x respect lelaki !!!



1. dah ada awek kau nak pegang2..elok2 awek kau pakai tudung kau sibuk nak tengok rambut dia..konon special untuk kau seorang..bila awek kau tak nak kasI semua tu, kau cakap bye2.. wah, KAU LELAKI GATAL.

2. bila keluar dengan awek, kau sanggup jemput hantar awek kau. berhabis duit kasi hadiah kat awek bila awek merajuk pun tak pe..konon kau penyabar.. tapi bila mak kau suruh pergi kedai beli bawang, macam2 alasan kau kasi. pastu siap minta duit lagi kat mak. wei, KAU LELAKI TAK BOLEH HARAP.

3. kalau ada awek cun beratur belakang kau masa nak cucuk duit kat atm, dengan segala hormat kau kasi dia beratur depan kau..konon kaulah lelaki paling gentleman..tapi, bila ada mak cik pregnant berdiri depan kau dalam monorail, kau buat bodoh je. siap pura-pura tidur sebab xmau bersesak-sesak berdiri.. sah, KAU LELAKI TAK BERTIMBANG RASA.

4. tiap kali lepas makan, kau hisap rokok sebatang dua..nampak je ade awek cun, makin semangat kau..kau rasa hisap rokok tu sangat cool..alahai, sebenarnya ramai perempuan dah 'reject' kau sebab diorang tanak cepat jadi janda. KAU LELAKI YANG TAK PEKA.

5. bila kau bawak kereta, ada je awek baik dengan kau, kau tuduh perempuan tu gila harta..padahal perempuan tu tau ko punya kereta tu duit bapak kau..bukan harta kau tapi harta bapak kau.aduh, KAU LELAKI PERASAN.

6. bila kau dengan kawan-kawan kau, kau suka gelak kuat-kuat. mencarut pun kuat2.. semua f**k, s**t, macam2 lagi smua kau nak sebut. kau rasa kau sempoi bila mencarut. tapi perempuan pandang KAU LELAKI TAK BERADAB.

7. pergi tengok bola, tengok konsert, berapa mahal harga tiket pun kau sanggup..konon untuk kepuasan diri.. tapi pergi masjid hari Jumaat seminggu sekali, masuk pun free, kau liat..bab agama kau aci mengelat. herm... KAU LELAKI TAK BOLEH BUAT SUAMI.

8. kau suka kutuk2 n gelak2 kat gambar perempuan2 kat fb..kau kata konon bajet cun..abih yg kau amik gambar jelir2 lidah yang konon rock sangat tuh, kau rasa cool? haishh...KAU LELAKI YANG TAK CERMIN DIRI..

9. time awek kau merajuk, berbakul-bakul kau kutuk. konon modal perempuan merajuk n air mata.. tapi bila kau mogok tak nak cakap dengan awek kau sebab sakit hati, tu kes apa plak.. wei, KAU LELAKI EGO.

10. kau hisap rokok kau rasa kau handsome. lepas tu puntung rokok kau buang merata-rata.. kadang2 bila kau rasa nak meludah, dekat mana-mana pun kau tak ambil peduli. alahai, KAU LELAKI PENGOTOR.


p/s: ni untuk suka2..tak semua lelaki macam ni..n bkn semua lelaki ada semua ciri2 ni..dalam dunia ni ramai lagi lelaki yang baik2..huhuhuhu

Jambatan Berhantu Yang Paling Seram Di Dunia!



Jambatan ini di dinamakan Jambatan Tatauapanama terdapat di Shonghai Chiena. Kretip atau uniknya jambatan ini kerana ia tersangatlah panjang dan seram. Kepada korang yang ada sakit jantung, lemah lutut, gout disarankan jangan tengok jambatan ni lama-lama takut akan mengigau malam. Serious ni!!!


Korang dah kena kelentong, geram ke? Hahahaha. Jika anda suka post ini, sila tekan butang like ye.

ikhlaskah kau saat kita saling mencintai?


Saat kau mencintai seseorang
Cintailah dia dengan ketulusan yang muncul dari dalam hatimu
Ketulusan bererti kau mencintai dengan ikhlas
Tanpa harus mengharap imbalan atau balasan darinya untuk mencintaimu
.

Dan ketika kamu benar-benar tulus mencintainya
Maka kamu akan terlelap pada ketenangan yang muncul dari jiwamu
Ketenangan yang selalu menyegarkan hatimu saat mulai melayu
Sungguh ketulusan yang sebenarnya adalah
Ketika kamu selalu berlaku hanya dan demi untuknya
Walau dia tidak pernah lakukan hal itu padamu
.

Ketulusan yang kau berikan kepadanya adalah
sebuah pembebasan dari duka dan deritamu
Kerana ketulusan yang telah kau tanam hanya berbuah kebahagiaan
Bukan kekecewaan yang menyesakkan dada
.

Justeru jika engkau banyak mengharap cinta dari orang yang kau cintai
Engkau akan sering mengalami siksaan batin
Kerana saat itu kekhuatiran dan kegelisahan
Selalu mengikutimu ke mana hatimu bergerak
.

Saat itu pula cintamu tidak pernah tegak berdiri dalam jiwamu
Dimana jiwamu sedang terumbang ambing
Diantara perasaan takut jikalau dia tidak mencintaimu
Bahkan membencimu
.

Dan ketahuilah bahawa cinta yang suci nan murni hanya kan kau rasakan
Dengan gerak hatimu untuk selalu berlaku jujur pada orang yang kamu cintai
Tanpa ketulusan engkau tidak akan pernah bias mencecap betapa manisnya madu cinta
Kerana ketulusan ibarat cawan tempat engkau meneguk madu tersebut
.

Dan jika engkau belum boleh berlaku jujur
Lihatlah ke kedalaman hatimu
Agar dapat kau fahami rahsia hatimu
Hingga akan kau temui seberkas cahaya kesedaran
Yang akan mendorong hatimu untuk jujur dan tulus
.
“Dan kejujuran adalah asas bagi cinta sejati yang selalu ada di hati seorang pencinta
Percayalah bahawa ketulusanmu adalah nafas cintamu”



Tuesday, 24 January 2012

petua agar lelaki cepat-cepat meminang anda


Sentiasa Memelihara Penampilan - Lelaki biasanya akan tertarik kepada wanita yang sentiasa menjaga penampilannya. Tidak kiralah di rumah, di tempat kerja, bersama keluarga, dating atau di mana-mana sekali pun, wanita yang sentiasa menjaga kebersihan, pemakaian dan perwatakan dirinya akan mudah untuk didampingi oleh lelaki dan cepatlah dia akan meminang anda.

Lemah Lembut Orangnya - Hampir semua lelaki akan tertarik kepada wanita yang lemah dan lembut. Lemah lembut ini membawa pengertian bahawa seorang wanita yang sentiasa merendahkan suara ketika berkata-kata, tenang dalam tindakan, tunduk pandangannya semasa di mata masyarakat, dan bijak dalam mengawal emosi perasaan dalam apa juga keadaan.

Sentiasa Menjaga Maruah Diri - Wanita wajib memelihara maruah dirinya sendiri. Wanita yang sering menjadi kesukaan lelaki adalah wanita yang pandai menjaga dirinya sendiri. Dia tahu bila dan di mana dia perlu membawa dirinya. Dia juga arif bagaimana untuk mengawal hubungan dan komunikasi bersama lelaki-lelaki lain. Wanita yang sentiasa menitik-beratkan perkara ini sering kali akan menambat hati lelaki dengan lebih lagi.

Pandai Bergaul dan Menyesuaikan Diri - Wanita perlu juga bijak menyesuaikan diri di mana juga dia berada. Di kampung, maka buatlah cara di kampung. Kalau di bandar pun begitu. Berhadapan dengan orang tua sudah tentu berbeza apabila bergaul dengan golongan muda. Sikap wanita yang mudah untuk bergaul dengan sesiapa pun golongan manusia, akan menjadi bonus buat diri anda sebagai seorang wanita.

Merendah Diri - Biarlah dipuji 10 kali, seorang wanita yang sentiasa merendahkan dirinya dalam hubungan percintaan amat disukai oleh lelaki. Lelaki amat benci wanita yang ego, yang mementingkan diri sendiri dan merendah-rendahkan pula pasangannya.

Sunday, 22 January 2012

anda sudah tahu ke siapa sebenarnya orang kuning digi??


Anda kenal dengan lelaki kuning nih? Bagi pengguna Digi, ini muka familiar .. kan kan? Bagi yang lain2 sure dah kenal ... dialah Yellow Man ... tapi siapakah di sebalik karektor penuh lucu ini?

Karektor inilah yang bergandingan dengan Lisa Surihani dalam sebuah filem 'Papa, I Love You' terbitan Metrowealth (MIG). Mereka akan bercinta dalam filem ini dan bakal bersama dengan 'pasangan bercinta' ini adalah pelakon cilik yang cukup comel - Mia Sara.

Sesuai dengan nama timangannya .. Pooh ... adalah bekas staff Kru Production, dan memang seorang yang bagi saya sangat berbakat ... ala2 cam Harith Iskandar ataupun Afdlin Shauki

Ok, inilah si cute bernama Zalif Sidek .... hero filem 'Papa, I Love You' yang bakal menjadi pasangan Lisa Surihani....

Selain berlakon dalam filem terbitan MIG itu, Zalif yang lahir pada 14 May 1985  juga turut berlakon dalam filem Bini-biniku Gangster dan muncul dalam beberapa lagi iklan terutama Digi sebagai Yellow Man dan juga dalam Astro First. Kalau tengok gambar2nya dalam MySpace ... memang nampaknya si Zalif ni tak lokek dengan senyuman, rasanya dah jadi cam trademark dia la.



Saturday, 7 January 2012

cerita seks2 (Akhirnya Aku Curang Terhadap Suamiku)


Akhirnya Aku Curang Terhadap Suamiku

Akhirnya Aku Curang Terhadap Suamiku

Hampir dua bulan aku ditinggalkan suamiku yang bertugas di sana membuatkan diriku
tak ubah seperti sebuah telaga yang sedang kekeringan. Memerlukan seseorang untukmengairinya seperti selalu, namun apakan daya. Pihak yang berkuasa untuk mengairinyapula berada terlalu jauh daripada perigi ini.

Kamal, kawan karib suamiku yang selalu menghantar dan menjemputku dari tempat
kerjaku sudah kurasakan semakin akrab denganku. Setiap hari membonceng motosikal
bersamanya ke tempat kerja membuatkan aku semakin tidak terasa kekok untuk
kemana-mana dengan Kamal semasa ketiadaan suamiku.

Mmalah, suamiku sendiri yang telah memberikan Kamal lampu hijaunya untuk menolong
dan menjaga aku ketika ketiadaannya. Dan aku semakin serasi dan mesra bila beradadisamping Kamal. Mesra sebagai seorang kawan atau lebih daripada itu....aku pun tidak
mengetahuinya..

Selepas peristiwa yang berlaku ketika hujan lebat dahulu, aku semakin pasrah yang aku
akhirnya akan memerlukan Kamal lebih daripada sekadar seorang kawan yang dapatmembantu kehidupan harianku. Aku semakin hampir pasti bahawa pada suatu hari nanti,
aku akhirnya akan bersedia untuk menyerahkan apa yang dimiliki oleh suamiku inikepadanya. Seorang kawan baik suamiku sendiri

Satu petang dihari minggu itu, aku bercadang untuk menjamu Kamal dan rakan-rakan
bujangnya yang tinggal disebelah rumahku itu. Mereka semua berlima termasuk Kamal.
Aku dan suamiku memang sudah kenal lama dan agak mesra dengan mereka berlima.
Memang sudah lama aku dan suamiku tidak menjamu orang-orang bujang berlima itu.
Malam ini aku bercadang menjemput mereka datang ke rumah untuk makan malam
bersamaku.

Seperti yang dirancang, mereka berlima datang kerumahku tepat pukul 8 malam. Akumenyediakan untuk mereka hidangan nasi tomato dan ayam masak merah beserta
sedikit sayur campur. Seronok melihat mereka makan dengan begitu berselera.

"Pandai u masak nasi tomato ni yer" puji Kamal.

"Untung husband u dapat isteri macam u ni, dah laa cantik, pandai masak plak tu"
pujinya lagi.

"Alaaa...biasa jer tu. Orang pompuan macam i ni memang kena pandai masak, kalau tak
suami i melenting nanti" aku membalas.

"Alaaa...biasa jer tu. Orang pompuan macam i ni memang kena pandai masak, kalau tak
suami i melenting nanti" aku membalas.

"Kalau macam ni, besok kitaorang nak makan kat rumah u lagi, boleh ker?" celah rakan
Kamal secara bergurau.

"Boleh...apa salahnya" jawabku spontan. "I pun seronok dapat makan beramai-ramaicam ni, taklah asyik makan sorang-sorang jer bila husband takder" terangku.

"Sebenarnya i nak mintak tolong ni" aku memulakan cerita.

"Tolong aper?" tanya Kamal agak kehairanan.

"Tu...sinki kat dapur tu tersumbatlah, sapa-sapa tau camner nak repair?" tanyakukepada mereka berlima. Aku pasti yang Kamal akan menawarkan diri untuk memperbaiki
sebab dia pernah beberapa kali melakukannya dahulu atas permintaan suamiku.

"Haa...Kamal expert bab-bab sinki. U suruh dia repair" jawab salah seorang rakan-
rakannya.

Semua mata memandang kearah Kamal dan akhirnya Kamal bersuara. "ok..ok..nanti
lepas makan i repair yer".

"Thanks Kamal" balasku.

Lebih kurang pukul 9 malam, mereka berlima meminta izin untuk pulang kerumah
sambil mengucapkan terima kasih kepadaku.

Semasa dipintu keluar,Kamal berkata "i balik dulu nak ambik tools,jap lagi i datang balikyer".

Selepas mereka semua pulang kerumah, aku terus mengemas meja makan tadi sambil
memasang impian agar telagaku yang sedang kekeringan ini bakal disirami titisan airpada malam ini. Setelah selesai mengemas, aku bergegas naik keatas untuk menukarpakaianku.

Aku segera menukar pakaian yang ku pakai tadi. Kini aku mengenakan sehelai t-shirt
putih dan kain batik kegemaranku. Cuma....kali ini aku memakainya tanpa seluar dalam
dan tanpa coli. Sesuatu yang selalunya aku lakukan hanya ketika bersama suamiku
sahaja. Aku nekad....kali ini aku akan lakukannya tanpa kehadiran suamiku.

Beberapa minit kemudian pintu rumahkudiketuk. Sebaik kubuka, Kamal dah puntercegat didepan pintu sambil membawa sekotak peralatannya. Dia juga nampaknyatelah bertukar pakaian, mengenakan sehelai t-shirt dan berseluar pendek hitam.

Beberapa minit kemudian pintu rumahkudiketuk. Sebaik kubuka, Kamal dah puntercegat didepan pintu sambil membawa sekotak peralatannya. Dia juga nampaknyatelah bertukar pakaian, mengenakan sehelai t-shirt dan berseluar pendek hitam.

Tanpa berlengah Kamal terus menuju kearah dapur sambil memeriksa keadaan sinki. Airyang bertakung didalam sinki semakin banyak dan hampir melimpah keluar.

"I rasa paip kat bawah sinki ni dah tersumbatlah" jelas Kamal sambil merangkak masukkebawah sinki. "I nak cuba bukak salurannya dulu" jelasnya lagi.

Sambil itu aku pula cuba menolongnya dengan cuba mengeluarkan air yang semakin
melimpah didalam sinki tersebut. Dalam cubaan-cubaan tersebut, "prraappp" ntahmacamana kotak peralatan yang Kamal bawa itu tergelincir masuk kedalam sinki. Ini
menyebabkan air yang berada didalam sinki tersebut tersembur keluar dan membasahi
t-shirt yang kupakai itu.

Kamal bergegas keluar ...

...daripada bahagian bawah sinki untuk melihat apa yang telah
terjadi.

"Laaa...camner boleh jadi ni" tanya Kamal.

"Ntah laa, tiba-tiba jer kotak tu jatuh" alasku. amal merenung tajam kearahku sambiltersenyum.

"Knapa Kamal?" oalku kepadanya.

"Tu..."jawab Kamal sambil menuding jarinya kearah dadaku.

Rupa-rupanya air sinki yang membasahi t-shirtku itu tadi telah membuatkan kedua-dua
buah dadaku seakan-akan dapat dilihat dengan jelas daripada luar. Dan aku juga terlupa
yang aku tidak mengenakan coli semasa menukar pakaianku tadi. Memang jelas kedua-
dua buah dadaku dapat dilihat walau daripada luar baju. Kamal masih lagi tak henti-
henti menikmati pemandangan indah tersebut.

"Sorry Kamal, i tak sengaja" aku cuba meminta maaf darinya.

"Takperlah...untungnya i malam ni dapat tengok benda tu depan mata" gurau Kamalsambil tersenyum.

"Haa...mula laa tu" aku pula mencelah.

"Bestnya kalau dapat ramas benda tu kan?" Kamal dah mula terkena godaanku.

"Ishh..benda ni kan cuma husband i yang boleh pegang, orang lain mana boleh" aku cubabermain kata-kata dengannya.

"Ishh..benda ni kan cuma husband i yang boleh pegang, orang lain mana boleh" aku cubabermain kata-kata dengannya.

Aku terpaku dengan kata-kata Kamal itu. Tak disangka jerat yang kupasang sudah
hampir mengena. "Tak boleh.....ini husband i punya" aku cuba bermain tarik tali.

"Ingat tak hari tu, masa hujat lebat kita atas moto" Kamal bersuara. "U dah dapat
pegang i punya sampai terpancut-pancut batang i u kerjakan" jelas Kamal lagi.

Aku sememangnya masih ingat peristiwa tersebut, malah peristiwa tersebutlah
sebenarnya yang membawa kepada terjadinya peristiwa malam ini hatiku berkata-kata.

Aku semakin terangsang bila melihat Kamal terbongkok-bongkok di bawah sinki.
Melihatkan tubuhnya yang agak sasa berseluar pendek dan melihatkan bulu-bulu kakinya
yang lebat itu membuatkan aku tidak keruan lagi. Sedang dia asyik dengan kerjanya,
aku yang kini betul-betul berdiri di belakangnya pula dilanda gelora.

Beberapa ketika selepas itu, Kamal berjaya memperbetulkan masalah sinki di dapurkuitu.

"Ok....beresss" kata Kamal padaku.

"Thanks Kamal, nasib baik u pandai repair sinki ni" jawabku.

Sambil Kamal mengumpulkan semula peralatannya yang bersepah-sepah itu, aku
meneruskan aktiviti membasuh pinggan mangkuk yang telah tergendala.

Sedang kedua belah tanganku begitu asyik dengan pinggan dan span, tanpa kusedariKamal telah berada betul-betul di belakangku. Kedua-dua tangannya terus memeluk
pinggangku dari belakang.

"Jangan cakap apa-apa, teruskan mencuci pinggan tu" Kamal berbisik ditepi telingaku
sambil terus memeluk tubuhku dengan erat.

Aku tergamam dengan tingkahlakunya itu namun tidak pula berusaha untuk melepaskandiriku ini malah membiarkannya terus berlaku. Sambil kedua belah tanganku terusmencuci pinggan, tangan Kamal pula mula merayap kedalam t-shirtku. Mula memanjat
dan merayap kesebelah atas dadaku.

Akhirnya tangan-tangan itu tiba di destinasinya.....kedua-dua buah dadaku kini telah
berjaya ditakluki oleh tangan-tangan Kamal yang nakal itu. Dia meramas-ramas lembut
kedua buah dadaku membuatkan diriku hanyut dilanda keenakan. Sesekali terasa

ramasan-ramasan yang agak kuat dilakukan oleh Kamal. Mungkin kerana terlalu geramdan seronok dapat meramas buah dada kepunyaan isteri rakan baiknya ini.

ramasan-ramasan yang agak kuat dilakukan oleh Kamal. Mungkin kerana terlalu geramdan seronok dapat meramas buah dada kepunyaan isteri rakan baiknya ini.

Nafas-nafas yang keras menerjah disekitar telingaku membuktikan yang Kamal kinisedang menikmati sepenuhnya saat-saat itu. Dia menciumi tubuhku dari belakang
sambil kedua tangannya meramas-ramas kedua belah buah dadaku. Aku terasa sesuatu
yang agak keras sedang mengembang dibalik seluar pendek yang dipakai oleh Kamal.

Aku masih meneruskan kerja-kerjaku mencuci pinggan tapi akhirnya entah kemanadibuai keenakan akibat permainan tangan Kamal. tiba-tiba Kamal menurunkan
tangannya kebawah. Dengan lembut dia mula merungkaikan ikatan kain batik yang
sedang kupakai itu. Sekelip mata kain batik yang kupakai terlucut ke lantai.

"Wahhhh...." Kamal terperanjat. "U tak pakai seluar dalam yer" dia berbisik padaku. Aku
tersenyum manja sambil melirikkan mataku.

Kamal terus mencium mulutku bertalu-talu sehingga aku tercungap-cungap. Kini daging
punggungku pula menjadi sasaran tangan-tangan nakal Kamal.

"Eeiiii..gerammmnya i kat punggung u ni" bisik Kamal sambil tangannya meramas geramdaging punggungku itu.

"U nak tau tak....i memang dah lama geramkan punggung ngan breast u ni..sejak daridulu lagi tau" Kamal membuat pengakuannya.

"Kenapa tak cakap kat i dari dulu" balasku sambil merengek halus.

"I takut husband u marah nanti sebab syok kat wife dia yang cantik molek ni" jelas Kamal
lagi.

"U tak tanya dia, mana tau dia bagi" aku cuba menaikkan lagi ghairahnya.

"I dah tak tahan ni sayang...jom kita buat kat bilik u" pinta Kamal

Tanpa sempat aku bersuara, Kamal terus mendukung tubuhku yang tidak ditutupi seuratbenang pun ini menuju kebilik tidurku di tingkat atas. Aku ...

...semakin pasrah...inilah
saatnya tubuhku ini akan dinikmati oleh orang selain suamiku sendiri. Aku
pasrah...rela...berserah...dan menyerah...


Tubuhnya yang agak sasa itu memudahkan lagi Kamal memapah aku menuju kebilik
tidurku. Tanpa memasang lampu, Kamal membaringkan tubuhku di atas katil.

Tubuhnya yang agak sasa itu memudahkan lagi Kamal memapah aku menuju kebilik
tidurku. Tanpa memasang lampu, Kamal membaringkan tubuhku di atas katil.

Aku segera bangun dari pembaringanku. Kamal berdiri betul-betul ditepi katil. Kamibercumbu sepuas-puasnya bagaikan sepasang kekasih yang sudah lama tidak bertemu.
Terasa sesuatu mula menyucuk-nyucuk di sekitar kedua belah pehaku. Aku melurutkanseluar pendek Kamal ke paras lututnya. nahhh...dia juga anehnya tidak berseluar dalam
ketika itu.

"Oooooo....u pun tak pakai seluar dalam yer..." bisik ku secara manja. Dia cumatersenyum simpul sambil terus mengucupi bibirku.

Sebaik seluar pendeknya berjaya kulucutkan, maka terserlahlah apa yang selama ini
kuhajati darinya. Batang zakarnya sudah agak keras terpacak menanti untuk aksi
seterusnya daripadaku. Tanpa disuruh, aku terus melutut dan membelai pedang perkasamilik Kamal itu.

"Inilah dia benda yang selalu kacau i dulu yer" gurauku kepada Kamal yang sedang
berdiri itu.

"Kali ni i pulak nak kacau dia" tambahku lagi. Tanpa kusedari, aku merapatkan mulutku
kearah batang zakarnya dan mula menikmati keenakan aromanya yang tiada tandingan.
aku mengulum dan menghisap batang zakar Kamal sepuas-puasnya kerana itulah yangkuinginkan selama beberapa minggu ini semasa ketiadaan suamiku.

Kamal mengerang kesedapan akibat permainan mulutku itu.

"Aarrhhh...sedapnya sayanggg" kedengaran suara Kamal sayup-sayup. Aku meneruskanpermainan ini. Beberapa ketika kemudian Kamal meminta aku berdiri dan memauttubuhku keatas katil. Aku dibaringkan ditengah-tengah katilku sambil menunggu aksiseterusnya daripada Kamal.

"I nak bagi satu surprise kat u malam ni" kata Kamal.

"Apa dia?" aku bertanya.

"Tunggu jer laa" balas Kamal lagi.

Aku yang sedang keghairahan yang teramat sangat itu sememangnya bersedia untuk apa
saja tindakan seterusnya yang akan dilakukan oleh Kamal.

Kamal mencari sesuatu disekeliling tempat tidurku itu dan kemudiannya menghampiriku
bersama dua helai tudung lepasku yang baru kuangkat dari jemuran petang tadi. Aku
kehairanan, apa yang Kamal nak buat ni hatiku mula tertanya-tanya.

Kamal mencari sesuatu disekeliling tempat tidurku itu dan kemudiannya menghampiriku
bersama dua helai tudung lepasku yang baru kuangkat dari jemuran petang tadi. Aku
kehairanan, apa yang Kamal nak buat ni hatiku mula tertanya-tanya.

Aku semakin seronok dengan teknik terbaru yang diperkenalkan oleh Kamal ini dan
merelakan apa saja yang akan Kamal lakukan keatasku nanti. Suamiku sendiri tidakpernah melakukan aksi seperti ini dan ini membuatkan aku semakin tak sabar. Kamalmula mendatangi aku dari hujung katilku sambil mula menjilati kakiku.

Aku semakin dibuai kenikmatan permainan mulutnya. Dia mula bergerak menuju kearah
kedua belah pehaku. Aku merasakan bahawa kemaluanku sudah mula mengeluarkan
pelincirnya. Aku menjerit halus sebaik mulut Kamal tiba tepat-tepat di atas segitigaku.
Dia menjilatinya dengan rakus sekali. Kedua belah kakiku direnggangkan oleh Kamal
bagi memudahkannya menakluki apa yang tersembunyi dicelahannya.

"I nak u puas2 malam ni" bisik Kamal sambil terus menjilati kawasan segitigaku.
Tanganku yang terikat kemas dipenjuru katil memudahkan lagi kerja-kerjanya keatastubuhku.

"Tolong laa, jangan i....i ni dah bersuami tau" aku memulakan kata-kata fantasiku.

"Nanti suami i balik sekejap lagiiii" aku meneruskan lakonanku.

"Aahhh..jangan nak tipu i, suami u ada sabah nun" Kamal membalas sambil terusmenyerangku dengan ciuman-ciumannya yang semakin ganas.

Tubuhnya mula mengambil kedudukan diantara kedua belah pehaku sambil tangannyameramas-ramas pula kedua buah dadaku.aku tak mampu berbuat apa-apa
memandangkan kedua tanganku sudah tertambat kemas di penjuru katil. Kamal telah
menguasai tubuhku sepenuhnya tanpa mendapat sebarang tentangan dariku.

Dengan keadaan kemaluanku yang sudah basah sepenuhnya itu, Kamal mula mengacukan
batang zakarnya tepat ke pintu lubang kemaluanku.

"I nak tikam u dengan pedang i ni boleh tak?" Kamal berbisik seperti sedang mengugutku.

"Jangan....jangan.....tolong laa...jangan masukkan benda tu. I ni dah bersuamiiii" aku
menambah lagi dialog fantasi kami.

"Nak bagi ker tak ni? " Kamal bersuara lagi.

"Pleaseee..jangan i...i ni dah bersuamiiiii...pleasee jangannn buat" aku menambah.

"Pleaseee..jangan i...i ni dah bersuamiiiii...pleasee jangannn buat" aku menambah.

"Aahhhhhh........" dengan sekali tikaman sahaja, batang zakar Kamal berjaya
menembusi pintu kemaluanku. Dapat kurasakan betapa bergegarnya tubuh kami berdua
ketika itu. Kenikmatan yang tiada tandingannya bila kemaluanku itu akhirnya berjaya
ditembusi oleh batang zakar seseorang. Seseorang yang bukan suamiku tetapi batang
zakar kepunyaan kawan baiknya sendiri. aarrrhhhhh.....

Kamal benar-benar meku malam itu. Aku dikerjakan sepuas-puasnya. Setiap incitubuhku berjaya dinikmatinya. Dan ...

...aku sendiri sesungguhnya merasa kepuasan yang
amat sangat pada malam tersebut. Walaupun tidak terlalu lama, namun aku sangatmenikmati cara Kamal melayari bahtera pada malam itu. Setiap tusukan dan jilatannya
aku nikmati sepenuhnya.

"I rasa i dah nak terpancut ni. Nak pancut kat dalam ker kat luar?" Kamal mula berbisikke telingaku. Aku yang sedang dibuai kenikmatan batang zakar Kamal terdiam sejenak.

"Ppancut kat luar jer laa. I takut kalau i pregnant nanti. Tengah subur ni" jelasku.

Lima minit kemudian, Kamal melakukan tusukan-tusukan yang semakin keras dan aku
sendiri semakin tinggi terapung-apung di puncak kenikmatannya, tiba-tiba Kamalmengerang.."arrghhhhhhhhhhhhhhh....".sambil cepat-cepat mengeluarkan pedangperkasanya dan terus memancutkan berdas-das air maninya tepat keatas buah dada dan
mukaku. Habis seluruh mukaku dibasahi oleh pancutan air maninya.

Kami terdampar keletihan untuk beberapa ketika sebelum Kamal bangun untuk
meleraikan semula ikatan tanganku yang tertambat dipenjuru katil.

"Thanks Kamal...." bisikku ketelinga Kamal yang masih lagi keletihan akibat peperanganhebat bersama isteri kawan baiknya ini.

"U ni hebat gak laa. mengalahkan orang yang dah kawin jer" aku tersenyum manja
sambil membelai-belai batang zakarnya yang semakin mengendur itu.

"U pun apa kurangnya.....untung i dapat me wife kawan baik i ni. Bestt gilerrrr. Thank
you sayang.." tambah Kamal lagi sambilmengucup dahiku tanda berterima kasih.
Beberapa ketika kemudian....Kamal bergegas mengenakan semula pakaiannya dan
beredar untuk pulang kerumahnya....sesungguhnya aku sangat menikmati persetubuhanini walaupun aku tahu ianya adalah sesuatu yang terlarang.....

Aku sebenarnya tidak terdaya untuk menahan perasaanku ini tanpa suamiku disisi dan
aku akhirnya dengan rela hatiku sendiri menyerahkan tubuhku ini untuk dinikmati oleh

kawan baik suamiku sendiri....aku akhirnya terkulai lesu didakapannyaaaa.......Syurgadunia..

kawan baik suamiku sendiri....aku akhirnya terkulai lesu didakapannyaaaa.......Syurgadunia..

Pelajar Rakam Video Aksi Lucah Dalam Surau – Sekolah Mana Ni?



KUCHING: Belumpun reda isu aksi panas artis Indonesia, Ariel dan Luna, orang ramai di negeri ini digemparkan pula dengan penyebaran adegan seks oral membabitkan dua pelajar Tingkatan Dua di Bintulu, Sarawak.
Lebih memeranjatkan pelajar terbabit yang berpakaian sekolah melakukan adegan seks oral di surau sekolah mereka, dengan klip videonya disebarkan secara meluas melalui internet dan telefon bimbit mulai awal bulan lalu.
Malah, lencana sekolah juga dapat dilihat pada tudung pelajar perempuan yang sudah menanggalkan kainnya, manakala pelajar lelaki yang berdiri dipercayai merakam adegan itu sendiri menggunakan telefon bimbitnya.
Menurut sumber, kejadian itu berlaku ketika semua guru menghadiri mesyuarat hujung tahun dengan kehilangan mereka tidak disedari rakan lain.
Aksi itu dipercayai dirakam, tahun lalu, namun ia hanya tersebar melalui internet, baru-baru ini, katanya kepada Berita Harian, semalam.
Difahamkan, pelajar wanita itu sudah berpindah lain ke sekolah di Kuching akibat terlalu malu, sementara pelajar lelaki terbabit masih menuntut di sekolah sama.
Katanya, ada pihak memuat turun rakaman itu ke internet menyebabkan ia kembali menjadi tumpuan.
Sementara itu, Pengarah Jabatan Pelajaran Negeri (JPN) Sarawak, Datuk Dr Julaihi Bujang, berkata pihaknya tidak menolak kemungkinan kejadian itu sudah lama berlaku dengan tindakan tegas sudah diambil ke atas dua pelajar berkenaan.
.
Tahniah kepada 2 orang pelajar ini kerana telah mengharuamkan nama sekolah mereka.
Gambar Diatas Tiada Kaitan Dengan Berita : Sekadar Hiasan!!