CONTACTS

">

Followers

Tuesday 31 January 2012

dimana hilangnya kasihnya ayah



ayah kau tidak pernah kenal erti putus asa,,walaupun hati kau sering dilukai anakmu namun kau tetap utuh dalam meniti suratan waktu.kau diciptakan untuk melindungi anakmu tapi mengapa ada sesetengah ayah yang sanggup memperkosa anaknya sendiri.nilai-nilai murni yang ada pada seorang ayah tidak lagi ada dalam dirimu.

ayah yang baik sanggup berkorban apa saja demi untuk kejayaan anaknya,,dan ada juga segelintir ayah sanggup mempergunakan anaknya sendiri untuk kepentingan sendiri.kasihnya dikau pada anakmu dulu tidak lagi kau rasai,apabila kau dikuasai syaitan ada sesetengah ayah sanggup memperkosa anaknya sendiri.

dimana sifat keperikemanusiaan dalam dirimu,apakah kau sanggup melihat anakmu menderita disebabkan perbuatanmu sendiri.bagi yang telah menjadi korban pada seorang yang bergelar bapa betapa runtuhnya hatinya bila diri diratah oleh bapa sendiri.apa sebenarnya yang kau mahu...ingin melihat anaknya merana atau ingin memiliki kepuasan diri.

bagi bapa yang sanggup berkorban untuk anaknya pula,sikap ini akan menjadi tauladan pada anaknya kelad.tidak pernah kenal erti lelah dan putus asa,,tidak mengenal waktu kau rela bertumkus lumus demi untuk melihat anakmu berjaya.

kanku abadikan detik bersamamu hingga akhir hayatku...oooh ayahku

No comments:

Post a Comment